19. 5. 2013

Sunday

.. tak a konečně ležím v posteli :D po dlouhém dni napůl proseděném ve vlaku jsem konečně ve své posteli naprosto unavená a čekám na hokej :) Po příjezdu jsem se šla přivítat se všema a okamžitě do sprchy - dneska mi dovolili i vynechat večeři :D (díky bohu.. ) a když si představím, že příští víkend mě čeká to samé.. :D 


jak jsem už jsem psala v sobotu jsme s Kačou zašly do města, daly si zmrzku - Kača našla 'zkratku' jak se vrátit domů :D, uvařily si špagety a koukaly na hokej v ruštině :D no teda.. při třetí třetině jsme usnuly a spaly až do 8 večer :D Každopádně následně jsme si zbytek večera/rána užily na trampolíně, kde jsme skákaly až do tří ráno a zpívaly jak za starých časů :D .. vážně doufám, že nás tak moc okolí nevnímalo :D spát jsme šly někdy kolem půl5 a to vám řeknu, vstávat v 9 byla sakra fuška, ale chtěla jsem se se všema rozloučit, než odjeli vyzvednout malou Wilmu. My s Kačou jsme si pak místo pokračování ve spánku (což byl původní plán :D ) rozhodly udělat snídani, kterou jsem neměla ani nepamatuju :D Poseděly jsme na terase, pily kafé a pak už jsem se musela vydat vzhůru do Helsingborgu, kam jsem dorazila v 17.06 (ten čas píšu schválně na minutu protože fakt nasere když vám autobus domů jede 17.04 a vy pak musíte hodinu čekat kvůli dvou minutám :D ) .. Sečteno, podtrženo = super víkend :) za tři týdny přijede Kača k nám, takže si to zopakujem - jo sice bez trampošky, ale aspoň mě nebude bolet znovu koleno jako teď :D



3 komentáře:

  1. Na trampolínu bych hnedka šla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jee trampolina!a miluju fotky jidla
    mas pekny blog, ted jsem ho objevila!
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Ta trampolína musela být super! :D šla bych hnedka! Tyjo jsem ráda že se zase bavíte s kačkou fakt že jo! :) Jinak jsem přešla na blogspot teprv tam začínám blog už mě přestal bavit :D

    OdpovědětVymazat