5. 5. 2013

Sunday

Ahojte ! mé botky mě odraly, tak jsem přepokládala, takže teď se na nějakou chvíli do Helsingborgu nepodívají :D Jinak muj den byl výborný :) v jednu jsem se sešla s Julií, prošli jsme Helsingborg, šli si na dokonalou zmrzlinu - nejvíc na světě :D a opalovali se u moře :D abych pravdu řekla, jsem docela opálená ! (dokonce to poznali i Janne s Annou :D ) haha, nakonec jediné místo kde se pěkně opálím bude Švédsko?? :D .. Vyhlídky do nového týdne jsou super aneb - kazdy den se pořádně vyspím :) a zítra hurá do HBG za mojí milovanou Ester, která se dneska vrací z Německa :)

tyhle brýle si Sergio na vážno chce koupit ... :D

moje dokonalá večeře - těstoviny s mozzarelou, rajčaty a pepřem !

a takový to čekání na autobus :D

4 komentáře:

  1. Mmm, tu večeři bych si dala. A v koupi brýlí bych mu nebránila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brýle vypadají dost krutě :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ať si je koupí, moc mu sluší :D

    OdpovědětVymazat