11. 5. 2013

Saturday

Hezký sobotní večer všem, co jsou i nejsou na párty :D Já trávím večer doma - a náhodou si to vážně užívám :)) v 1 jsem se sešla s Ester a Julií v HBG a šli jsme na výstavu ' A DAY IN THE WORLD ' - ačkoliv já nejsem typ, co by měl rád muzea atd, tak tohle mě fakt bavilo. Šlo o výstavu fotek z celého světa a ke všemu bylo něco napsané (na fotce dole vidíte knížku - bylo tam snad milion fotek a jen jedna jediná z ČR a to nějaká holka vyfocená v zrcadle :D pěkná prezentace česka :D ) fotky byly srovnávány a bylo zajímavé vidět ten rozdíl mezi zábavou dětí v Canadě a v Iránu . :) Po výstavě jsme jeli k Julii, uvařit si večeři a koukat na film. Musím uznat, že večeře byla výborná ♥ ačkoliv film mě už tak moc neuchvátil - kdo jste viděli 'ear,pray,love' a bavilo vás to, tak máte můj obdiv :D No a pak už následovala jen cesta domů :) teď mám v plánu pustit si nějaký film a zítra spát až do alelujah :D 



5 komentářů:

  1. joo, eat, pray, love mě taky absolutně nebavilo, už ani nevím, o čem to bylo :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten film jsem snad v půlce vypla, jak mě to nebavilo:D ale kamarádce se to zase líbilo, tak asi to každý vnímá jinak

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem jela se školou do Londýna a jeden učitel nám ten film po cestě pouštěl s tím, že je úplně úžasný, že ho strašně miluje atd. No jako, já na něj mám asi takový názor jako ty :D moc mě to nechytlo. Ale tak každému se to prostě líbit nemůže :D

    OdpovědětVymazat