5. 5. 2013

NEW SHOES

.. Včera jsem tak při courání se v H&M objevila super úžasnou slevu na boty, které se mi líbily už od začátku, co je tam hodili .. Teď jsem naprosto nadšená a nemůžu se dočkat, až si je dneska obuju (no a taky jak mě dneska oderou :D ).. CO NA NĚ ŘÍKÁTE? 



11 komentářů:

  1. Já myslím, že jsou hezké :-) Sama bych si ale asi nekoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi libily uz od zacatku, ale spis ty cerne. Ty svetle mi dlouho svetle nikdy nevydrzi :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají super !! ty bych taky brala.. baleríny na léto žádný nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle typ bot se mi nelíbí ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné boty, podobné bych také chtěla :) kolik tě stály?)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. jéé ty jsem včera viděla:D Já chtěla spíš černé na podobnej styl, k tobě se Leni tyhle hodí perfektně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se moc nelíbí, seděl by spíš tak nějaké čtyřicítce. :D Ale tak každý má jiný vkus no. x)

    OdpovědětVymazat
  8. Do těch bot jsem se úplně zamilovala, když jsem je v HMku poprvé uviděla, ale když jsem si je obula? Úplně FAIL, vypadají strašně divně :(

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné, přesně takové chci taky :)

    OdpovědětVymazat