6. 5. 2013

Hockey

omlouvám se předem všem, co nemají rádi hokej ale já si musím postěžovat !!! ... CO TO SAKRA JE?? to, že jsme neporazili švédy.. dobrá .. ale ŠVÝCARSKO??? kam ten svět spěje :D sakra začněte něco dělat ..to vypadá na - goodbye czech republic #NOmedal 

Monday

jinak mi ten den začal dobře :D vyspala jsem se do půl 11 a pak jsem jela za Sergiem do města. Počasí je super, takže jsem vytáhla šatky a měla sem největší radost :D udělali jsme si procházku kolem moře, do parku atd. a já už pak musela rychle zpět vyzvednout Maxe. Jelikož do i ze školky jsem šla pěšky, tak můj den byl vážně ve znamení chození (školku mám 40min pěšky) ale bylo to neskutečně fajn ! Pak už následovala jen večeře, teď trocha cvičení a hurá do postele :))

Sergiova každodenní pravidelná póza !


5 komentářů:

  1. Jen taková poznámka k tomu hokeji - pokud sleduješ poslední roky mistráky a máš trochu pojem o švýcarské lize a jejich lize, tak bys neměla být tak překvapená, Švýcarsko už dávno není ten slabý soupeř :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá fotka je krásná. x)

    OdpovědětVymazat
  3. ty se máš, já chci taky chodit na procházky PODÉL MOŘE:DD:((

    OdpovědětVymazat
  4. Běž si to zahrát sama. Neumíš nic jiného než takhle kritizovat?

    OdpovědětVymazat