10. 5. 2013

Friday

ahojte ! :) máme tu konečně pátek a před námi je víííkend ♥ Já sice nemám sebemenší plány na víkend, ale chtěla bych se trošku pověnovat blogu aby mě to začalo zase bavit :D ..
noo seznámila bych vás s pár novinkama v mém životě.. :D

1. Zdravé stravování 
Začala jsem jíst zdravě, vynechávám tučné jídla, špatné cukry jako čokošky atd (i když je to hodně těžké když vaše oblíbené cookies jsou ve slevě :D  )  musím uznat, že mi to jde a jsem na sebe neskutečně pyšná  :D takže v nejbližší době nečekejte, žádné fotky jídel při kterých se zbíhají sliny :D

2. pravidelné cvičení
I když jsem teprve na začátku, tak jsem se rozhodla každý den pravidelně cvičit.. začala sem s Jilian, ale nakonec jsem si stahla Boba Harpera s jeho cardio cvičení - které mi fakt dává zabrat při chůzi ze schodů nebo sedání na židli umírají moje stehna :D ale já to nezvdám !

3. stěhování do Stockholmu
Než začnete s vašima hloupýma řečma, že sem říkala že to nechci dělat blabla .. JÁ VÍM, ale po čase co jsem tak přemýšlela, jsem se rozhodla že vemu ještě jeden rok jako aupair a zvyknu si na ruch dokonalého Stockholmu. Takže na konci sprna se budu stěhovat do Sthlm  - přesně do Lidingö, kde mám svoji milovanou ruskou Svetlanu ♥ fakt se na to těším 

4. letní prázdniny
Co plánuju na letní prázdniny?? .. sama o tom ještě přemýšlím ale jedna z variant je, že bych na celý srpen odjela do ČR. Tak mi držte palce, ať mi tohle vyjde :) 


5 komentářů:

  1. to je super! :-)
    já na prázdniny nic moc neplánuji, asi jako každý rok, objedu babičky, pojedu na chalupu, ale letos chci brigádu k tomu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj vílo, na fotkách vypadáš roztomile rozespale ;-). Určitě je to skvělá volba strávit ještě nějaký čas ve Stockholmu, ale na léto určitě přijeď do ČR. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou zase fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. achjo,mě ty fotky jídel vždycky tak bavily:D:(

    OdpovědětVymazat
  5. určitě je dobře,že si se rozhodla pro ten Stockholm, protože to bude zase další zkušenost a švédsko je krásná země...držím ti palce i s tím plánem velkých prázdnin,..určitě až za rok budeš přemýšlet,zda jet do čr či být ještě au-pair bude těžké

    OdpovědětVymazat