29. 5. 2013

Brother tag

1. Kdo z vás je starší?
Já jsem starší, ale jen o tři roky. 

2. Nejvtipnější vzpomínka.
Tyjo, nejvtipnější vzpomínka.. My máme celkem dost vtipných vzpomínek, ale na co si tak teď vzpomínám, když jsme měli v pokoji prosklené dvěře, Martin se tam zamkl a já jsem chtěla zrovna v tu chvíli jít dovnitř (bylo mi asi 12let:D ) samozřejmě jsme do těch dveří oba tlačili až to sklo vyletělo ven. Nikomu z nás se teda nic nestalo a v tu chvíli to moc vtipné nebylo, ale když si na to vzpomenu zpětně, jak hloupí jsme byli, tak je to vážně vtipné :D


3. Hádka z minulosti
Když jsem bydlela doma často jsme se hádali kvůli blbostem jako, kdo půjde povysávat atd, ale nějakou velikou hádku to si nepamatuju.

4. Pořád se hádáte?
Nehádáme :)

5. Poslední hádka 
To si bohužel nevzpomenu.. řekla bych že to mohlo být minulej rok o prázdninách :D

6. Dej sem starou fotku

7. Co jste si naposledy napsali ?
Martin: hele sestro, ty přiletíš na celej srpen??? (žádná odpověď - spala jsem :D ) neignoruj svého bratra ! 

8. Jste si blízcí ?
Teď už ano. Když jsme byli denně spolu tak vůbec, ale teď máme hezkej vztah !

9. Co tě na něm štve?
Když na něj mluvím a on je u počítače, nikdy v životě neposlouchá, takže tu větu musíte zopakovat 100x, před jeho kámošema potřebuje být velký frajer a tím mě dokáže uplně nejvíc vytočit jak má 'na háku' co mu říkám !:D



10. Co spolu často děláte?
Teď už vůbec nic. Dřív jsme se spolu dívali na disney chanel !:D

11. Soutěžíte mezi sebou?
Nemyslím si, nebo jsem o tom nikdy nepřemýšlela, takže mi to nepřijde.. 

12. Máš ráda jeho přátele?
Nemám ráda jeho kámoše ani maličko :D

13. Jedna věc, kterou umíš a on neumí a naopak?
hmmm.. on je mnohem lepší ve všech sportech takže kdybychom si dali závody v běhu - nikdy za život bych nevyhrála :D Já jsem lepší na ty chytřejší věci (ačkoliv to zní divně) Martin není zrovna dobrý na myšlění a to nemyslím školu, ale realný život.

14. Kdo z vás vypadá líp?
Haha, to si netroufám říct :D Každopádně máme hlavně každý jiný styl, takže se to ani porovnávat nedá :D

15. Kdo z vás je víc talentovaný?
Řekla bych, že Martin je asi víc talentovaný, nebo aslespoň byl.. teď 50% času prosedí u počítače takže nemá čas na ty věci ve kterých byl dobrý ! 




plus !!! právě jsem se zaregistrovala na jednu stránku, kde pomocí získávání emailů vyděláváte peníze :)) pokud máte zájem se také zaregistrovat klikněte na TENHLE ODKAZ :) 

4 komentáře:

  1. je vidět, že máte s bráchou krásný vztah :)) tak to má být :) a při tý vzpomínce jsem se trošku pobavila :D

    ps: jaké to je bydlet ve Švédsku ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to se ségrou taky tak :D týden jsem jí teď neviděla a najednou jí miluju

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji.. nejspíš ti teď budu závidět :D ale tak doufám, že se tam aspoň někdy podívám :))

    OdpovědětVymazat
  4. Co se můj bratr odstěhoval, máme spolu skvělý vztah :-) prostě to je to jak už se nemáme den co den na očích :-)

    OdpovědětVymazat