1. 5. 2013

Back in Sweden

tak jsem zase zpátky ve Švédsku ! Let byl trošku chaotický .. první naše letadlo mělo zpoždění o hodinu a půl a na letišti se to váááááááážně táhlo.. a potom nás nechtěli pustit do letadla, protože tam byli lidé na vozíčku, kteří měli přednost.. naštěstí se všechno vyřešilo .. Doma jsme byli okolo jedenácté až dvanácté večer a já jsem byla tak unavená,že jsem zalehla a spala až do půl11 ráno :D 
Dneska když jsem přišla do baráku, vzala jsem Maxe ven aby si Anna mohla vybalit atd.. poté, co Max šel spát, jela jsem do Helsingborgu nabit si telefon a projít se. Máme tady pouť s milionem stánků a super bezva kolotočů!! škoda, že Ester je v Německu, určitě by se mnou šla :D Jinak to teď vidím na klidný květen, pak se stavím za Kačou do Göteborgu - snad :D a pak za A. ani nevíte, jak se těším :)) 
Zítra vstávám až na 12.00 takže se zase prospím - konečně ♥♥ a nezapomeňte, že od pátku začíná mistrovství světa v hokeji 2013 !! Jen mě mrzí, že nejsem v tom Stockholmu no .. ://



3 komentáře:

  1. Letím k vám na tu pouť :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jee hnedka bych šla na ty nejhorší nejulítlejší kolotoče s tebou Leni:D<3 to uplně miluju... a děláš chutě na mekáč, dala bych si mc flurry s kitkatem:(:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, u nás je taky o víkendu pouť. :D

    OdpovědětVymazat