25. 4. 2013

Wednesday / Thursday

Ahojte ! nestíhám ani psát na blog jak jsem zaneprázdněná všema možnýma aktivitama :) Včerejšek jsem strávila s Aduš u 'sklenky vína' :D Když sem se vrátila domů, koukala sem s babičkou na prostřeno jak za starých dobrých časů :D a fakt jsem se pobavila !! Večer jsem byla neskutečně unavené, že jsem usnula u počítače a neměla sem absoltuně sílu na psaní nějakýho článku :D .. no abych se přiznala trošku mě to přestává bavit :D 
Dnes ráno jsem utíkala ještě navštívit jednu prababičku .. Na oběd jsem konečně dostala svoji milovanou svíčkovou ♥ a teď posedávám na balkoně s ledovou kávou a jahodama :) Za chvilku vyjíždím do Brna, tak se nemůžu dočkat až to na dálnici 'rozbalím 130km/h' :D snad si koupím něco hezkýho na sebe a kdyby ne, tak mě aspoň utěší večeře v KFC :D no a večer se ségrou půjdem pít :) 

1 komentář:

  1. Snad si dobře pokoupila :-)
    Užívej si Česko :-)

    OdpovědětVymazat