3. 4. 2013

Wednesday

takhle unavená jsem dlouho nebyla :D vstávačky v 6 ráno nejsou zrovna tím nejpříjemnějším začátkem dne a to, že jsem musela do školy i když ostatní mají volno ani nebudu komentovat :D Každopádně tohle mě čeká až do pátku .. Anna, Janne a Max jedou na víkend do Göteborgu, takže hurááááá budu moc spát ak dlouho chci .. KONEČNĚ ♥ v pátek budeme mít se všema společnou večeři u mě doma, tak se dost těším - ono je to hrozný jíst pořád samé věci co pomalu nemají ani chuť - jooooooo co bych dala za takový toustíky na balkoně s ledovou kávou :D 


4 komentáře:

  1. užij si ten víkend jak se patří, zasloužíš si ho. Sluší vám to na fotkách

    OdpovědětVymazat
  2. užij si to :)
    to by mě zajímalo co tam teda jí když je to bez chuti? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáte jak rodinka!:D:)
    Já dneska vstávala ve 12 takže ti to fakt nezávidím:D

    OdpovědětVymazat