16. 4. 2013

Tuesday

ahojte ! konečně se nám sem vrací pěkné počasí - o víkendu (zrovna když jsem to slunce chtěla :D ) pršelo a bylo hnusně a včera taky slunce nesvítilo.. každopádně dneska se to už vrací 'do starých kolejích' a co mě nejvíc překvapuje, i kdybych šla jen v krátkým rukávu, tak mi není zíma :-O
Ráno jsem zavedla Maxe do školky a přísahám vám, že brzo zemřu na nevyspanost, alespoň že za týýýýden letím domů a budu spát, jak je den dlouhý :D (ani nevíte, jak se těším na rohlíky, hermelín, oříškové/čokoládové jogurty, normální chleba, buchty od babičky, granko a rozpustnou kávu.. :D No je toho mraky a mraky :D )
Teď mám do půl3 pauzu a pak vyzvednu Maxe, udeláme si procházku ze školky a buď půjdu spát a nebo koukat na Snowboarďáky a pít ledový čaj :D


trocha jarní inspirace:)

1 komentář:

  1. A u nás je sice teplo, ale občas prší :-D
    Užij si večer :-)

    OdpovědětVymazat