26. 4. 2013

Thursday / Friday

ahoj ! jak už jsem včera psala, čtvrtek jsem strávila v Brně... nic mě tam nenadchlo a když jo, bylo to zbytečně moc drahé, takže jsem vlastně ušetřila, ale aspoň jsem se stavila v mém milovaném KFC a dala si Twister Atikos, který tak moc miluju :D ♥ po cestě domů jsme se stavili v Tescu, koupili pití a večer už jsme strávili u IMOS hotelu... (to je tak když je na zimáku giga veliký pavouk :D ), pokecali jsme s nějakým starým úchylem a nakonec jsme se do dvou ráno procházeli po Břeclavi a furt jsme si vykládali a vykládali :D 


no a dneska už jsme ráno prošli město - nic nemaj žejo :D moje nerozhodnost o koupi botů byla hrozná - nakonec jsem se rozhodla že ve Švédsku beztak najdu lepší :D ale aspoň mám udělaný melíír, takže teď už mi jenom sluníčko může zesvětlovat moje vlasy .. no a ještě mám růžový obličej od opalování, ale tak musím si to užít,  než se zase vratím do toho našeho švédského aprílového počasí :) 
V 17.00 jsem vyzvedla švédy na nádraží, seznámila s mojí mámou.. jeli jsme k nám, dali si večeři, buchtu a šli jsme na procházku kolem Břeclavi.. :) Max nám usnul a tak už jsme šli domů a já už bych taky nejradši spala, ale musím si užít toho, že mám pro sebe manželskou postel, čokošku a televizi !:D 

3 komentáře:

  1. užijte si to i se švédama :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé tak to je dobrý,že se seznámili :)
    a máš pěkný šatičky Leni!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo já se těm švédům divím že chtěli do česka vůbec přijet :D Fajn že se seznámili s vašima :) A jde vidět že sis večer pořádně užila :)

    OdpovědětVymazat