29. 4. 2013

Sunday + Monday

Neděle začala ve stylu úžasného obědu v hotelu IMOS, kde pracuje můj táta, takže Janne konečně ochutnal jídlo od mého taťky :D po obědě jsme jeli do Mutěnic, kde jsme vzali švédy do sklepa na ochutnávku vín mého strýce. Nedovedete si ani představit jak byli nadšení z těch sklepů všude okolo :D Max si neskutečně oblíbil mého bráchu, ale taky ostatní nové lidi okolo ... nadšený byl hlavně z divného skateboardu mého vlastníka, ale bohužel nebylo možné, aby si to vyzkoušel :D Po veliké návštěvě sklepa následovala ještě jedna návštěva u mojí babičky a nakonec se všichni chlapi s doprovodem mého bráchy (překladatele:D ) rozhodli jít do hospody, kde strávili celý večer ! .. My s Annou a Maxem jsme šli už domů, pak se stavila ségra (Max si ji hned oblíbil a strávili spolu dost času :D ) a já sem byla neskutečně unavená a usínala jsem u titanicu :D bohužel jsem musela čekat až mi taťka přivede Janneho, který by sám netrefil a beztak ani neměl klíče :D 



dnešní ráno bylo trošku víc chaotické :D Janne byl chudák po kocovině a spal až do desíti  - což mu mimchodem závidím, protože já jsem slyšela Maxe ječet už od 6 ráno :D a když se vzbudil, jeli s Annou do Brna se podívat :) Já jsem musela vzít Maxe ke kadeřnici aby mu zkrátila vlasy a to byl vážně boj :D nebýt hraček, které mu tam přinesla, tak bychom tam seděli asi do teď :D .. Potom jsme si u nás udělali vaflovou párty a nakonec jsme jeli do Hodonína do ZOO :D no Max byl nadšený a dokonce se naučil říkat ČAU .. a teď to říká furt - jen v jeho verzi to zní jako TAU :D a čauky - TAUTY :D ale je to hrozně moc cute :D ♥Když jsme se vrátili ze ZOO, bylo na plánu ještě jedna návštěva, ale ta BOHUDÍK (vážně jsem byla neskutečně unavená .. ) nevyšla a tak už následovala pouze večere v restauraci a hurá domů :D ... Zítra už zase letíme do švédska a já se i celkem těším .. ačkoliv jsem byla půlku dovolené se švédama tak to bylo fajn a těším se až se zase vrátim v létě :) Každopádně švédi jedou do Vídně už od rána - prej abych se mohla rozloučit s rodinou a kámošema .. no pro mě hlavně abych si ještě prošla město a pokoupila poslední důležité věci.. a večer vzhůru zase zpátky :) 




2 komentáře:

  1. ježiš ten max je tak roztomilej,chtěla bych ho domůůů:D<33 A je to fajn, že jste se takhle všichni se všema seznámili :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať šťastně doletíte :-)

    OdpovědětVymazat