14. 4. 2013

Stockholm

Stockholm Stockholm gör mig glad..(Stockholm mě dělá šťastnou) aneb, nevím jak začít :D .. v pátek jsem vyjela už v půl8 ráno a ve Sthlm jsem měla být v půl3.. vlak měl spoždění a Kači vlak to samé takže když sem čekala u toho mekáče tak už jsem vymýšlela náhradní plán, kdyby náhodou nepřišla :D .. (no jak všichni víme, tak přišla :D takže moje nervy vyprchaly ) .. Cesta k hostelu nám netrvala ani překvapivě dlouho a byl ve středu Sthlm takže jsme měly všechno blízko - až na jednu hodně důležitou věc - ICA !(kdo by sakra řekl, že široko daleko nebude jedna tupá ICA a když jsme našly coop, tak jsme ho zratily.. :D )
No, na hotelu jsme si nechaly věci, podívaly se jak to tam vypadá a šly na nákupy.. konečně jsem si koupila balerínky a dalo mi hooodně práce si nekoupit jedny krasne vysoke botky z H&M ! plus cardigan, který totálně miluju ♥ ale o tom už příště .. No po nákupech jsme hledaly již zmňovanou ICA asi tak hodinu a nakonec jsme ji našly až v jiné části města - supr procházka :D potom se nachystaly, sešly se s Amadeusem a spolu jsme všichni šli do klubu a do hospody, kde jsem nechala všechny své peníze - amen :D
Na druhý den jsem zjistila že jsem nemocná a pořád mě to nepřešlo a tak proč takový den nevylepšit chozením od rána až do večera :D s Kačou jsme hledaly iPhone a když ho konečně najdem - nemají bílý takže procházka na 5 hodin eňoňuňo nohy mi skoro umřely, ale i tak to bylo fajn :)Plán na večer byl jasný a to - pít :D a myslíte že se nám chtělo?? :D já sem chtěla čokošku, ale tu jsem si nemohla dovolit vzhledem k tomu že se mi nechtělo šmatlat a hledat ICA další hodinu a tak jsme se rozhodly zajít si na večeři, která mimochodem byla dokonalá ! ♥ no a po večeři jsme zmožené se vrátily na hotel a rozhodly se pít tam .. pokecaly jsme s nějakej uchylnejma polákama a fakt jsem se pobavila :)
No a dneska ráno jsme vstávaly brzo (snídani ani nepočítám jako jídlo protože 1mm tlustý okraj toustaku z toho by se nenajedl ani křeček . .:D ) a pak už jsme utíkaly na vlak... domů jsem se dostala celkem pozdě a teď jsem ráda, že ležím.. zítra začínám 6.30 takže AMEN  a teď už jdu rovnou spát :D dobrou noc !





2 komentáře:

  1. To město vypadá tak hezky :) a je dobře, že sis výlet užila :) ale chtělo by to víc foteeek :D
    No a příjemné vstávání přeji :D

    OdpovědětVymazat
  2. perfektní,že jste si takhle užily, já jsem byla včera na výletě v Telči :)

    OdpovědětVymazat