10. 4. 2013

Onsdag / Wednesday / Středa

jak už jsem psala ráno, měla jsem v celku nabitý den, ale musím říct, že sem se ani trošku nenudila :) po školce jsme se Sergiem a Isabelle zašli do Espressa a když Isabelle musela jet domů, já a Sergio jsme procházeli všechny obchody v HBG a já jsem se jen v hlavě přemlouvala 'šetři ty krávo hloupá' :D naštěstí jsem si koupila jen sušenky na cestu do vlaku na pátek .. no a jedny k TCD na večer, ale jelikož na ně absolutně nemám chuť tak si je nechám na ty HORŠÍ ČASY :D .. No, když jsem se vrátila ze školky, čekalo mě nemilé překvapení v podání dopisu od Skatteverket (tam se přihlašujete jako imigranti ve Švédsku, na získání osobního čísla ) ti mi píšou, že musím předat ještě další dokumenty a jelikož se tady ve Švédsku všechno táhne, tak než dostanu svoje číslo tak už budu bydlet ve Stockholmu :D .. Když přišla Anna začaly jsme spolu vařit večeři, která se nám DOST povedla ♥ vážně jsem nevěděla že quinoa salát a losos můžou být tak supr večeře :D Po večeři následoval dort, který přivezl Janne (ani nevím proč :D ) a potom jsme hráli hru - otázky:D (něco jako hra Česko - pokud to znáte)  to byla vážně sranda :) teď jsem se dostala do postele, zkouknu pár dílů TCD a půjdu spát :D.. zítra začínám NAŠTĚSTÍ až ve 12 takže se prospím ♥ hurááá :D dobrou noc všem !



salát ♥

4 komentáře:

  1. To kafe je tak obří, nebo je to jen tak divně zkreslené na těch fotkách? O.o :D a to jídlo vypadá dobře, i přesto, že nemám ráda rajčata :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám blbou zprávu ohledně TCD http://www.serialzone.cz/clanek/1717-jak-ktery-serial-dopadne-nase-predpovedi-ohledne-cw/

    OdpovědětVymazat
  3. mňam to kafe...a ten salát!♥ jdi do háje s těma dobrotama fakt :D:(

    OdpovědětVymazat