8. 4. 2013

Monday

Tak mám za sebou snad to nejhorší pondělí :D .. ráno jsem myslela, že chcípnu když sem v 6 ráno vstávala :D nevím, co je Maxovi, ale asi ho poslední dobou nějak rozmazlují .. nechce si hrát sám, kňučí a předstírá že brečí aby si s ním někdo hrál .. a ono je to těžký když máte do toho vařit večeři. A když nepomohlo ani stavění lega, ani čtení knížky, ani malování tak moje poslední naděje byl iPad .. ten pomohl asi tak na půl hodiny :D prostě dneska to byla katastrofa.. 
Aby toho nebylo málo dovršil to nejhorší předkrm co jsem kdy měla aneb - avokádo plněné cream fresh a kaviárem .. fuj .. (je mi jasný, že někomu to chutná ale mě obracel žaludek z každého sousta - samozřejmě pro jejich dobrý pocit neřekne - to mi nechutná :D )
Silně doufám, že zítřek se obrátí k lepšímu ! už jen proto, že po dlooooooooouhé době začínám až na 11 :D to pro mě znamená spousty filmů dnes večer :))


4 komentáře:

  1. papáníčko vypadá krásně. ..maxík zlobil koukam

    OdpovědětVymazat
  2. Avokado je dobre, kdyz si z nej udelas pomazanku a das si to napr na krekry, chleba, tousty atp. Ale jen tak asi chapu, taky by se mi z toho chtelo blit. Je hrozne tucne, i kdyz to obsahuje same dobre tuky, ale je potreba tu chut necim utlumit no :D

    OdpovědětVymazat
  3. to avokádo bych si teda dala Lenin!:D I když ani pomalu nevim jak to chutná:D:/

    OdpovědětVymazat