1. 4. 2013

Monday morning 

ahojte ! opět se cítím jako jediný člověk, kterého prostě ten první aprílový den nějak nebere :D asi už jsem z těch 'vtípků' vyrostla, že mi to nepřijde ani malinko směšné :) .. No každopádně, Janne a Anna vzali Maxe někam pryč - je svátek, takže všichni mají volno, včetně mě (wau wau wau :D ) a víte co je pěkně nefér??? do školy se jde až příští týden v pondělí.. teda ne všichni. Já jsem vyjímkou a my jdeme ve středu :D 
Dneska, když je ten volnej den, tak rozhodně nebudu trčet doma v posteli - i když je to lákavá představa :D ale jedu do Helsingborgu na dlooooooooouhou procházku kolem moře :) Počasí je opět dokonalé a moje jarní bunda už se těší až se taky podívá na vzduch :D


4 komentáře:

  1. Neprovokuj mě s těma fotkama jakoo :D Né sranda, závidím Ti to krásné počasí. Já když se kouknu z okna, chce se mi brečet, tolik sněhu že to ani možné není :((
    Užíj si dnešek :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás naštěstí sníh není, až se tomu divím :-D

    OdpovědětVymazat
  3. o aprílových vtípcích mi nemluv:D teď jsem koukla na google analytics a můj blog údajně navštěvuje 40 osob z vesmírné stanice.. moc milé :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se máš Leni, u nás je snad metr sněhu:D hnus

    OdpovědětVymazat