28. 4. 2013

Lördag / Saturday / Sobota 

moje sobota začala už v půl8 ráno - Max se chtěl dívat na televizi :D (ani se mu nedivím, taky mi někdy chybí :D ) .. potom jsme šli na návštěvu k mojí babičce a nakonec jsme jeli do Lednice. Tam jsme si první zašli na výborný oběd a potom už jsme prošli zámeckou zahradu, skleník a Janne s Annou šli i dovnitř zámku - mě takový věci zrovna neberou, takže nevidím důvod aby za mě zbytečně platili. Já s mojí mamkou a Maxem jsme byli v zahradě. Max si to naprosto užíval ! Navíc to tam bylo vážně nádherné - jako obvykle v Lednici :) poté co se vrátili A. a J. jsme se ještě prošli okolo a zašli na kafé. Domů jsme se dostali okolo 6, upekli jsme kuře a mezitím si zahráli člověče nezlob se :D Max si hrál s mojím bráchou, kterého si uplně zamiloval :D Po večeři přišel můj taťka, dali jsme si nějaký to vínko a pak už jsem já šla pít se ségrou :D první sem měla blbý pocit nechat je doma a jít pryč, ale co .. stejně bych ležela v posteli a nudila se :D venku sem si to fakt užila a nakonec jsem domů přišla ve dvě ráno, takže když Max začal v 6 ječet, nebyla jsem zrovna nadšená :D J. a A. vzali Maxe na procházku a já si konečně dala snídani na balkoně :D Za chvilku se půjdu nachystat a jdeme na oběd. Potom následuje víno v Mutěnicích a pivko v Břeclavi a pak už budu tak vyřízená, že půjdu spát :D Zítra jedou J. a A. do Brna a já zustanu s Maxem sama tak se na to těším :D










2 komentáře:

  1. ty fotky jsou nejlepší! :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé fotky :D Lednici mám moc ráda, je to tam nádherný :)

    OdpovědětVymazat