20. 4. 2013

KRÁSNÉ DOBRÉ RÁNO !

.. máme tu krásný jarní den - bez větru s nádhernýma 8°C hned v 9 ráno !:D (počkejte odpoledne to bude parádička :D ) já jsem kupodivu vstala už v půl9 ráno a nabuzená jarní energií jsem si dala půlhodinku cvičení :) mám snad tun nejlepší náladu na světě a nikdo a nic mi ji nemůže zkazit !!:)
Dneska je v plánu oběd v IKEA, setkání s holkama z Malmö, procházka kolem Helsingborgu a Isabelle párty !!:D  Takže teď mě čeká sprcha a vymýšlení outfitu na dnešek :) 
No a po víkendu už jen pracovní pondelí a hurá do ČR :D vážně se dost těším !!:))


no a tady 'fika pausa' co jsme měli ve škole poslední den ♥♥ 

8 komentářů:

  1. u nás je sice děštivo a zima, ale je zase krásně svěží vzduch a tráva se krásně zazelenala :-)
    užij si sobotu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No mňam :)
    Vidím, že máš dnešek pěkně nabitý, tak si ho pořádně užij :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. teda Leni, neprovokuj :D
    Mňaaaam!

    OdpovědětVymazat