1. 4. 2013

Jaro je tady...

ale nebyl zrovna nejlepší nápad vytáhnout balerínky .. nebo alespoň ne TYHLE :D .. nadšená z tohohle počasí jsem vzala starý balerínky které mi totálně rozbily paty.. ale neskutečně :D s celýma krvavýma nohama jsem pajdala Helsingborgem a úzkostlivě volala Ester, ať mi půjčí nějaký 'normální' boty :D dokonce mi jedna paní dala náplast, když viděla ty moje krvavé paty :D Když přišla Ester, přinesla svý starý 'křusky' který ke zbytku mého outfitu absolutně neseděly a každý na mě čuměl jak na blbečka, ale já za ně byla opravdu šťastná !:D Teď mám v plánu koukat na The Carrie Diaries - tak snad je to dobrý protože TVD mě absolutně nebaví - už ani nevím o co tam jde :D a na PLL si ještě počkám no..



původní kombinace 
 o pár hodin později ... 

4 komentáře:

  1. the carrie diaries je super serial .. nebo me teda aspon dost bavi :) a tvd uz me taky neba ! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. to je užasný jak už mužeš nosit takhle málo oblečení, u nás je furt zima...hruza

    OdpovědětVymazat
  3. TVD mě jednou přestalo neskutečně bavit, bylo to nedávno, ale pořád mě něco nutilo se na to nepřestat dívat a teĎ nelituju, protože se tozase rozjelo a zase mě to baví:D ale každému to sedne jinak:) Na Carrie diaries se koukám, je to fájn seriál:) zrovna jsi mi připoměla že si musím pustit nový díl:D

    OdpovědětVymazat
  4. The Carrie Diaries je boží, zamiluješ si ho :) Mimochodem, nebylo to zas tak hrozné, na těch pár hodin. Bud ráda, že jsi neměla takové ty super turistické zdravotní sandále s ponožkama jako češi běžně nosí žejo :D

    OdpovědětVymazat