11. 4. 2013

I'm tired

.. nadpis mluví za vše :D já vím, že jsem tired snad každý den, ale dnešek mi dal fakt zabrat .. plus počasí se uplně zbláznilo .. celý den je zataženo, poprchává a moje nálada je přesně tak na lehnutí na gauč k filmu se zmrzlinou ! (což se mi dneska rozhodně nepodaří :/ ) Anna a Janne mají rande, takže přijedou až v noci a já musím balit na cestu do Stockholmu - ještě nemám ani tušení, co si vzít sebou !!! Každopádně Stockholm je jediná věc, která mě teď drží vzhůru :D ačkoliv musím vstávat snad o půl7 ráno, protože v půl8 mi jede autobus do města a odtud vlak do Sthlm - komplikovaná cesta to je hrozný :D přemýšlím, zda si vzít počítač, nebo se na to vykašlat? ale ono pět hodin ve vlaku... myslím, že se bude hodit !:D

vraťte mi to slunce ! 


4 komentáře:

  1. Já bych si ten počítač nebrala a spíš si nakoupila třeba časáky :-D nechtělo by se mi s tím tahat.
    Užij si to tam! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Juu u nas dneska byloo kráásně :P

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tak, kup i spíš časopisy :) sama vím jak je otravné tahat se někam s počítačem, vždycky pak nadávám, jak mám těžkou tašku, ale tak nemám se čemu divit :D

    OdpovědětVymazat