6. 4. 2013

Goooooooooood morning !

konečně jsem se po dlouhé době vyspala :D včera jsme naši 'klidnou večeři' rozjeli až na párty v Helsngborgu a když jsme ve 3 ráno přišli domů tak jsem myslela že chcípnu na únavu :D Myslím, že jsem usnula snad v pěti minutách, ale musím říct, že jsem si večer užila :) Dneska u nás spala Ester a ještě jedna holka z Malmö, ta musela jet už ve čtvrt na 12 domů, takže jsme museli vstávat 'brzo' :D teď se Ester učí a za chvíli pujdeme do Väla.. dneska si nutně potřebuju koupit balerínky :D protože, i když miluju svoje converse, tak k tomu dokonalému počasí venku se prostě balerínky hodí víc !:D a to ještě NUTNĚ potřebuju bílé kalhoty.. 


myslím, že si dokážete představit, jak velikou jarní náladu mám :D ♥

4 komentáře:

  1. bilý kalhoty taky potřebuju nutně a balerinky o těch ani nemluvím,ale stále čekám na hezký počasí

    OdpovědětVymazat
  2. Bílé kalhoty si chci taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. nikdy by mě nenapadlo, že když se ve Švédsku nosí balerínky, že v Česku se budou nosit zimní bundy :/ :D

    OdpovědětVymazat