10. 4. 2013

Good morning :)

dobré ráno !!! ranní ptáče, dál doskáče :D takže v 6 ráno hurá vstávej Leninko :D divný je, že ani nejsem moc unavená :) za chvilku vemu Maxe do školky a potom hurá do města na kafé ... plus jsem začala sledovat The Carrie Diaries a miluju Sebastiana jak nikoho jinýho :D ♥ láska na první pohled !  Jinak, přeju všechno nejlepší ke 20 narozeninám Kači !! :) a teď už jen prozradím, že se neskutečně těším na víkend - aneb čeká mě můj milovaný Stockholm, Stockholm !! 



9 komentářů:

  1. Ble, Sebastian ten se mi vůbec nelíbí. Takovej slizoun to je :-D ale je to tím, že já jsem na jiný typy kluků :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Sebastian je krásný, už od prvního dílu se mi líbí :D Ach joooo :D
    Já dneska dobrovolně vstávala o půl osmé, což u mě není zvykem. Sama sebe nechápu :D Přitom mám volno a můžu spát jak dlouho chci :D

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, jste krásný holky, jsem ráda za Vás,že jste se sešly,ale to víš Lenin!!:D*
    doufám,že to není nějaká stará fotka:DD:(
    a užij si Stockholm, snad se tam taky jednou mrčknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooooooooo Janinko sněhurko :D je to stará fotka, ale i tak si milá :D

      Vymazat
  4. Ale mohla si vybrat hezčí fotku teda!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, já chci taky do Stockholmu :(
    PS: sluší vám to!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se do něj zamilovala, hned jak jsem ho v prvním díle uviděla! :D♥
    Krásná fotka, moc vám to sluší! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  7. Sebastian je uzasnej !!!!! ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  8. žjů :) to jsem ráda, že jsi popřála. Stockhol si užij :)

    OdpovědětVymazat