5. 4. 2013

Friday

hezkýý den přeju :)) nevím, jak to vypadá momentálně v ČR, ale tady je to čím dál tím lepší :) slunce svítí o sto šest a já dokonce cítím, že mě pálí tváře od sluníčka :D (ještě nakonec jediný místo kde se opálím bude Švédsko :D ) ve škole se to vleklo, ale 19.4 už končíím :D nevíte, jak moc se těším :D po škole jsme se potkali se Sergiem ve Wayne's coffee a potom co Ester odjela, my se Sergiem jsme šli do H&M (kde jsme strávili snad hodinu a Sergio se nakonec rozhodl že si NIC dneska nekoupí :D ) ve 4 jsem se potkala s Julií a Ester (znova :D ) a jeli jsme k nám. Budeme dělat večeři, ale všechny jsme unavené, že sedíme na sedačce a jíme brambůrky :D Dneska vaříme u nás večeři a zítra jdeme nakupovat :D nevím jestli se mám těšit nebo ne, protože nechci utrácet :/:D


4 komentáře:

  1. Se máš! U nás v Ově je pořád sníh, prší, trochu i sněži, prostě hnus!!:-X Nákupy si užij!Já bych potřebovala jít nakoupit, ale jsem líná a nejsou prachy, ani sponzoři:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím to sluníčko! :) U nás je stále zima, fouká vítr.. Příšerný počasí :/
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  3. To počasí je skvělé u vás, u nás je relativně hezky, ale pořád žádné sluníčko :-) hlavně už ten sníh tu aspoň není :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky jaro tu v ČR, momentální ledové teploty bojkotuji statečně teniskami, a punčocháčovejma legínama se sukní nebo kraťasama,....na mě si zima nepřijde, ha :-D

    OdpovědětVymazat