7. 4. 2013

CO SE TO DĚJE?

to je moje otázka, kterou si kladu už nějaký ten týden, co čtu různé články o smrtích mladých holek v ČR. Počínaje zdrgovanou holkou na maturitním večírku, přes 15letou holku, která skočila pod vlak kvůli 'nešťastné internetové lásce' až po brutálně zavražděnou 15letou Petru ?? ...

Koho z takových věcí vlastně obvinit? 'nevinné' mrtvé slečny nebo ostatní okolo? .. Já vím, že to odemě teď bude znít hrozně, ale holky přece předtím, než něco udělám tak si to promyslím .. Skočit pod vlak, protože moje internetová láska byl 30letý chlap přece nedává smysl ! .. a věřit nějakýmu ožralýmu týpkovi na diskotéce a jít k němu pouze přespat? ale no tak holky, to mi chcete říct že jste tak hloupé, nebo vám mamimky neřekly, že NIKDY NIKOMU NEMÁTE VĚŘIT?  a už vůbec ne na diskotéce.. Bohužel, nikdy se nedozvíme, co je pravdivá verze, neboť zrovna o brutální vraždě Petry jsem četla asi tak 50 verzí její smrti a stále mi není jasné jestli vrahové byli její kámoši a nebo jen náhodní kluci z diskotéky? .. tak či tak smutné je, že i ty plačící maminky na tom mají svojí vinu. Protože pardon, možná jsem fakt ze staré doby, ale je až HROZNÉ jak se holky v téhle době oblíkají, malují a celkově jejich 'styl' štětky už ve 13 letech?? .. a to ani nezmiňuju, co potom na těch diskotékách dělají ..

Co dále mě překvapuje trest vrahům za tak neskutečnou bolestivou smrt !!?? Pardon, ale pouho-pouhých 20 let za vyhození člověka z okna, uškrcení rukama a kabelem a když ani to ani to nepomohlo tak zdupat motorkářskýma botama?? a o vyhození do kontejneru se ani nezmiňuji.. Plus ten poslední kluk který 'jen' vyhotil holku do kontejneru má dostat maximálně 4 roky? a pak to srovnejte s tím že její bratranec který vyhrožoval smrtí jim nazpět měl dostat 3 roky ve vězení?? tak to se mi zdá až směšné .. Někdy by se ty naše soudy mohly probudit a konečně soudit podle spravedlnosti  !!!

Je mi líto všech tří holek, protože co se stalo je strašný.. a já sama doufám, že se nad sebou zbytek holek zamyslí a uvědomí si, jak se chovat.. 

19 komentářů:

  1. jo, je to hrozný :/ .. nejvíc mě ale dostala jedna 16-ti letá holka, co psala, že šla na diskotéku a do půlnoci měla byt doma, na to se vykašlala a na diskotéce byla dál. NAŠTĚSTÍ má starostlivé rodiče (ne takové, které měla ta Petra) a tak si pro ňu otec dojel a odvezl ju.. samozřejmě nadávala, já bych t v její situaci taky udělala, ale musí si uvědomit, že když do té půlnoci nedošla a neozývala se, že může byt ráda, že má rodiče, kteří o ňu měli starost..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže Petra měla spát u kamarádky, proto se rodiče nedivili, když nepřišla domů.

      Vymazat
    2. aha .. já nevím, všude se píše něco jiného a já jsem zase četla, že byli nějací "divní"

      Vymazat
  2. No... Petra neodešla s jen tak nějakým klukem, toho kluka znala, takže nejde o blbost 15letý holky, která odešla s náhodným klukem. Už předtím tam několikrát byla. Ten třetí "jen" otevíral dveře a tak podobně. Taky mi to přijde málo, jenže tak jsou nasazený zákony. Třeba nakonec dostanou doživotí.
    Nevím, jaký měli motiv, vyhodit ji z okna, už se o to nezajímám, protože u nás doma to je tak trochu tabu téma, ale prý slečna tomu vrahovi vyhrožovala, z nějakýho důvodu, že napíše na fb, že je gay. A on jí chtěl dokázat, že není a chtěl ji znásilnit a pak ji vyhodil.
    Chování těch kluků je nevysvětlitelný a nepochopitelný a zůstává mi nad tím rozum stát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tuhle verzi jsem taky četla, ale taky jsem četla právě, že ho potkala poprvní na diskotéce, že on šel první domů, pak ona šla za ním, nebo že šli spolu domů.. že spolu spali a pak ji vyhodil z okna - že ona to chtěla s ním spát, a milion dalších věcí a těžko říct, která verze je ta pravá

      Vymazat
  3. Zákony a tresty v našem státu jsou rozhodně absolutně k ničemu. V Americe dostaneš třeba 225 let a 3x doživotí, tam ti to prostě nasčítaj a máš to.

    OdpovědětVymazat
  4. napsala si to moc hezky a pravdivě, nedokážu to pochopit jak se dnešní slečny chovaji a těch tří slečen je mi moc líto...

    OdpovědětVymazat
  5. taky mě ty zprávy zarážej. buď tohle a nebo pořád čtu, jak někoho pohřešujou. já se už bojim jít někam sama :-D-.-

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Byť jsem Peťu osobně neznala, její vrahy bohužel ano. A až doteď mě nenapadlo, kolik informací si média cucají z prstu, protože asi polovina věcí jsou lži...
    Já sama v 15 běžně chodila na diskotéky a dřív jsem na ně utíkala, protože mi je zakazovali - zakázané ovoce chutné nejlépe přeci ne :)Radši ať rodiče vědí, kde jsi, než jim muset lhát. A říkat, že za to může její máma - ztratila dceru, sama si to dost vyčítá, tak jí to nemusí říkat někdo jiný ;)
    A kdyby se to nestalo na Ponorce, tak by se to stalo někde jinde, ve dne, po cestě ze školy.
    V tomhle případu nemá absolutně žádnou souvislost její věk, místo a tak dále. Někdy se holt chytneš špatných lidí. A někdy si holt myslíš, že ti špatní lidi jsou dobrý. V 15 si chceš užívat, zkoumat nový věci a nedojde ti, že ty lidi, co jsou tvoji kamarádi, jsou bezcitný hajzlové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně, mě by zajímalo důvod proč jí zabili.. přecejen jak říkáš že polovina jsou lži - to je všem jasné, protože dneska jsem si přečetla několik článku a přísahám ti, že v každém byla jiná verze..

      Vymazat
  8. Nejspolehlivější informace jsou na http://www.jihlavske-listy.cz/ a http://jihlavsky.denik.cz/cerna_kronika/ , ale určitě nikdo pravej důvod neví, policie nic nepotvrdila, jen vyšetřovatel říkal, že šlo o malichernost. Podle mě mu muselo fakt totálně přeskočit, sice to nebejval žádnej svatoušek, ale tohle muselo bejt v naprostým afektu. Kdyby nezavoval Zavřela, tak by třeba ještě žila... V žádným případě ho nechci obhajovat, zaslouží si trpět mnohem víc než Peťa.
    Teď jen doufám, že dostanou opravdu tvrdý tresty. Myslím, že díky tý medializaci by se to mohlo podařit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za ty odkazy, musím říct, že mi to vysvětlilo hodně !

      Vymazat
    2. No, v afektu... Já nevím, co si mám myslet. Tomu, co se píše moc nevěřím, jen něčemu. Je fakt, že na začátku se psalo, že to je někdo cizí, ale to ještě nic nevěděli (to jen reakce ještě na předchozí komentáře). Jo a k tomu afektu... Ptala jsem se na to tatky, na celý ten případ. Pracuje u policie a slyšel to od kolegů. Všichni z toho byli šokovaní, protože ti kluci neprojevili žádnou lítost, ani po činu, ani při vyšetřování. Nikdo to nechápe. Po tom, co to spáchali, si prý šli sednout ještě do hospody na pivo a pak spát.
      Moje sestra zná slečnu, se kterou chodil ten třetí kluk. Hned na začátku nám segra všem vmetla do xichtu, že o tom víme hovno.
      Zajímal by mě ten důvod, proč se to stalo, tak snad se to někdy dozvíme...

      Vymazat
  9. Máš úplnou pravdu.. nechápala jsem, proč všichni litovali holky, která si vzala drogu. Je to sice škoda, když jí bylo pouhých 19, ale nikdo jí nenutil, aby si jí brala.. Připadá mi jako by byly všechny naivní

    OdpovědětVymazat
  10. "tak či tak smutné je, že i ty plačící maminky na tom mají svojí vinu." >>>každý alespoň jednou zalhal svým rodičům kde je(obzvlášť v pubertě)..a nikdo je z toho nemůže vinit.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem tuhle větu nemyslela tak že jí zalhala :)

      Vymazat
  11. To jsou strašný případy tohle... a ty tresty? Směšný! To si potom tady může každý chodit jak chce a zabíjet na potkání, protože si za to odsedí jen 20 let... kdyby to aspoň bylo jak v Americe... tam by dostali jejich typických 160 let a konec... ale ne, tady budou v kriminále jak v bavlnce a až vylezou, tak co? Takový lidi už se stejně nezmění a nezačlení do normálního života...
    Tenhle případ s Petrou mi silně připomněl smrt mojí spolužačky před 2 rokama... taky byla brutálně zavražděná - ve svým vlastním bytě! Taky toho byly plný zprávy a noviny... hnus, co se tady děje...

    OdpovědětVymazat