24. 4. 2013

BACK IN CZECH

tak zase na týden doma, ale pěkně to trvalo než se dalo všechno do normálních kolejí .. Ráno v 5 jsme vyjížděli z domu na letiště a všechno bylo fajn .. Odbavili nás v pohodě a už nám zbývala pouhopouhá hodina do odletu ..JENŽE .. Max zakopl a spadl. Celý den nic nepil plus se bouchl do hlavy tak silně, že zkolaboval a přestal dýchat.. Já a Anna jsme okamžitě hledali pomoc a naštěstí tam byl po ruce doktor, který Maxovi pomohl. Poté přiběhli lékaři a záchranka letiště (ti než by přiběhli tak by bylo pozdě fakt 'rychlost' ) Záchranka si nakonec vzali Maxe na chvilku do nemocnice udělat pár testů atd .. Jenže mezitím mě poslali do letadla, že mám letět sama.. Takže já bez kufru (protože byl napsaný na jejich jméno a oni neletěli stejným letadlem ) Na letišti mě čekal taťka a jeli jsme domů.. Stihla sem obejít babičky, koupit dárek Lucce atd.. Jenže potom mi napsal Janne, že v 10 večer budou na letišti ať si přijedu pro kuft.. Takže jsem hned volala taťkovi, že musíme jet zpátky na letiště a celý den byl takový chaotický ..S taťkou jsme si zašli na večeři a potom už mě čekali 4hodiny řízení :D Večer už jsem se jen modlila ať jsem doma, protože se mi chtělo spát jak nikdy jindy (joo spala sem tak 3 hodiny žejo :D ) a všechen ten chaoz okolo .. prostě hrůza :D ve 2 ráno jsem přišla domů, dala sprchu a šla hned okamžitě spát :D .. 


Dneska ráno jsem vstávala brzo, protože jsem šla s Luckou k doktorovi na ultrazvuk :D to bude taaaaaaaaaaak sladké vidět, jak to dítě otevírá pusu atd :) Potom jsem rychle musela k babičce na oběd a teď už musím zase do města za Aduš.. prostě nestíhám a nestačím :D z čeho jsem nejvíc nadšená - je tu uplně léto :D a zítra chci jet do Brna ♥ a to si obleču šatky :)) užijte si den ! :)



1 komentář:

  1. jé no vidíš to se můžeš stavit v Boru Lenin:D!!

    OdpovědětVymazat