13. 3. 2013



Wednesday

s Maxem se nic nelepší .. právě naopak ! když už konečně máte naději, že bude jíst a on si dá i bramborou kaši .. tak ji nakonec vyzvrací :/ je mi ho hrozně líto, protože koukat na něj jak se svírá na koberci s bolestma v břiše a nemoc mu nijak pomoci je vážně hrozný.. Každopádně si říkám, já být jeho rodič tak si tu hloupou dovolenou na týden prostě vemu, ať už bych měla či neměla aupair.. ale tak, každého věc :)
od rána tady chumelí, že jsem byla odhrnovat sníh 2x ! vážně, kdo to kdy viděl - však už je březen sakra :D ..a to včera bylo dokonalé počasí .. no škoda mluvit :D aspoň že ve Stockholmu na mě ten sníh nečeká ! (doufám, že sem to právě nezakřikla žejo :D ) no místo večeře jsem dneska jela do Helsingborgu si koupit lístek na autobus a zase zpět k PLL.. Mezitím jsem stihla mé milované chai latté - nevím, co bych bez něj už dělala vážně, kdybych se měla vrátit do ČR tak je to první věc co by mi chyběla :D .. pretty little liars jsem dokoukala předchvilkou. Co k tomu dodat? Spencer mě nasrala, Ezru nemám už ráda, jestli Toby fakt umřel tak to posrali (pořád tomu nevěřím :D ) a na konci jsem byla smutná, že to byl díl o ničem a byl poslední, když jsem v zápětí zjistila, že poslední je až za tejden !:D tak snad se něco pořádnýho stane sakra !:D .. plus si hledám práci - zítra mám pohovor :) a budu posílat přihlášky na výšku, tak mi držte palce. No a jsem tak unavená, že jdu spát a ani se mi to nechce překládat do švédštiny, neboť zítra mám před sebou 12 hodin nemocnýho Maxíčka .. DOBROU :))

oběd - aneb měli jsme po dlouhé době bílé pečivo :D

9 komentářů:

  1. Zvu tě k sobě na giveaway!
    http://monicavee.blogspot.cz/2013/03/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. No..a zase můžu číst jen tak půlku článku, protože vždycky hrozně spoileruješ o PLL. :D Což vůči ostatním není moc fajn, ale tak, můžeš si tu psát co chceš, že jo...

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj jak dlouho jsi ve švédsku? žiju tady teď asi 6 měsíců, bojuju se švédštinou jako blázen :D jsi tady spokojená????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, jsem naprosto spokojená, žiju tady taky půl roku a se švédštinou nemám problémy :) kde přesně žiješ ?:)

      Vymazat
    2. tak to jsi dobrá :D my jsme v malým městě Vänersborg, hned u toho největšího jezera kousek od Göteborgu...přítel tady dostal práci a já se chystám na mateřskou :D takže se učím částečně ve škole a částečně sama doma, ale nemám moc příležitostí konverzovat, takže to jde těžce..ale s mímem se snad zapojíme do nějakých místních aktivit tak to bude lepší..a jak dlouho plánuješ zůstat? a máš nějaký čechy kolem sebe..nás je tady docela dost, občas děláme český párty :D

      Vymazat
    3. aha, no já bydlím v helsingborgu (na okraji) a žádný čechy jsem tu nepotkala :) pár jich je v malmö, což je odemě kousek :) jinak pokud švédsky nemluvíš mezi lidma, tak je to těžký :/ zkus začít mluvit v kacárnách a restauracích i když by to bylo špatně- švédi to ocení :D no a jsem tu jako aupair, ale chci po prázdninách začit pracovat a studovat tak snad :) a do školy chodím na švédštinu ale jelikož dítě se kterým jsem má 1,5let tak je lehké s ním komunikovat ))

      Vymazat
    4. jojo to já se snažím i na úřadech a tak, všechno si tady oběhávám sama protože přítel je celý den v práci, někdy je to sranda no ... ale snažím se :D tak ti moc držím palce...já teď plánuju být s prckem tak rok a půl doma a pak bych si chtěla taky hledat nějakou práci, ráda bych studovala na mateřský tak uvidíme jak mi to půjde :D ale je to náhoda že jsem na tebe takhle narazila... kdyby si chtěla někdy přijet tak jsi vítaná :D v Malmö máme taky známý ale ještě jsme tam nebyli....

      Vymazat
  4. Toho maxe je mi vážně líto, musi se moc trapit. Je super,že ti takhle věří,že tě s nim nechaji vždycky,ale jak říkáš, taky bych si vzala spon na dva dny třeba volno. Užij si ten zítřek ve Stockholmu

    OdpovědětVymazat
  5. chudinka malá nejak tak sem to měla já :D je to hnus no.

    OdpovědětVymazat