6. 3. 2013

Wednesday

ráno mi škola utekla celkem v pohodě, počasí opět dokonalé, takže jsme se vydali sednout si do Espressa u přístavu, kde to bylo dokonalé ! ♥ je to jedno z mých nejoblíbenějších míst v HBG. :) Poté jsem vyzvedla Maxe a hááááááádejte co se mi stalo - já blbec jsem si zapomněla kartičku na bus doma, takže jsem si dvě hodinky dneska pošmatlovala po Strandbaden a Nyhamsläge :D super procházka, ale moje nohy už umíraly :D s Maxíčkem jsme si udělali vafle a čekali až se vrátí jeho rodiče.. Anna přijela až v půl9, takže večeře celkem pozdě a já už jsem unavená až až.. a po takovém dlouhém dni, co se těším na PLL zjistím že mi nejdou stáhnout??? no to díky teda :D 

på morgonen var jag i skolan, den gick bra och det var vackert väder igen, so efter skolan gick vi till Espresso house för kaffe. Vi var i min favorit Espresso på stranden :) ♥ den är min favorit i Helsingborg. Sedan gick jag till dagis.. ja ja, jag var på promenad two timmer - darför att jag glömde min bus card hemma.. vad duktig är jag !!? så jättelång promedan i Strandbaden och Nyhamsläge... men mina fötter är död.. :D När vi var hemma, gjorde vi vaffles med Max, och väntade på hans föräldrar.. Anna var hemma klockan half 9.. Nu är jag jättetröt - den var en lång dag .. och nu vill jag titta på pretty little liars, men jag kan inte !! tack så mycket min internet !:D 


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4759549/?claim=yw2ctr89exg">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 komentáře:

  1. dneska jsme měli taky hodně teplo, dokonce jsem byla jen v mikče venku

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam krásně. Je fajn, že už se to všude tak jarní.

    OdpovědětVymazat