27. 3. 2013

Wednesday

Jsem neskutečně překvapená ! Tohle byla moje druhá středa, kdy jsem měla volno !:-O každopádně, já si to odpracuji o víkendu :D .. no, den sem si užila vážně super :) Už od rána bylo nádherně a já jsem konečně opět vytáhla svojí jarní bundu ven ze skříně a narvala tu otřesnou zimní - doufám, že počasí se bude pouze zlepšovat!! :D Jela jsem do školy, kde mě to dneska poprvé a naposled fakt bavilo :D hodně jsme si vykládali, říkali své názory a taky jsem zjistila, že jsem asi jediná 'turistka' kterou nezajímají Stockholmské muzea a švédská královská rodina :D Po škole jsme zašli na kafé s Isabelle - joo někdo si nechal peněženku doma :DD Isy odletěla do Wales dneska za svým SSS Robertem, Ester musela domů a já jela za Sergiem. U něj jsme si připravili svačinu a šli k moři .. myslím, že jsme tam strávili snad dvě hodiny, ale když to počasí bylo tak dokonalé ♥ můžu vážně říct, že jsem si to dnes užila..:) Doma Anna připravila večeři, která byla vážně super ! (miluju těstoviny s žamp. omáčkou ♥ ) a já jsem začala právě myslet na ty dokonalé kokina co si koupil Fredric :((:D že bych si zítra zajela?? :D



4 komentáře:

  1. no já doufám, tady v ČR konečně přestane sněžit! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo ! mate tam hezcejs nez mi v CR! :D uz chci taky sluniiiicko a jarni bundu

    OdpovědětVymazat
  3. závidím to počasí, taky už se těším na sluníčko, teplo a opalování <333

    OdpovědětVymazat