12. 3. 2013

Tuesday

.. aneb JSEM MRTVÁ .. joo na začátku bych chtěla upozornit slečnu, co mi psala na ask, že nic nedělám a jsem jen s kámošema a že nemáš tušení za co mě platí ať si pořádně přečteš tenhle článek - budeš v tom mít jasno :))
takže, ráno jsem přišla v půl7 do baráku. Anna a Janne okamžitě odjíždeli a chudák Max na tom byl od rána špatně.. Nechce jíst nic jiného než jogurt, člověk ho musí nutit pít a s teplotou a bolestma v břichu ho ještě k tomu opustí rodiče na celý den.. Jediná jeho radost vždy, když je nemocný je koukání na pohádky, ale dneska nepomáhalo ani to.. po pěti minutách koukání se, začal brečet a křičet NEJ NEJ NEJ  a nepřestal snad hodinu .. ten kdo tohle nezažije, si nikdy nebude moc představit jak je to těžké uklidnit dítě, kterému prostě nevysvětlíte, že tu bolest břicha musí zaspat a brzy bude líp .. :/ věřte mi, že v té chvíli jsem chtěla ať to břicho bolí mě ... Když konečně usnul, modlila jsem se jen ať je mu líp, ale po hodině se opět s pláčem vzbudil a nešlo ho zastavit.. Ve finále se chudák ještě pozvracel, takže všechno rychle měnit a nutit ho pít, aby měl v sobě alespoň nějaké tekutiny.. Anna a Janne jsou ještě k tomu víc takoví, že mu nechcou dávat žadný sirup a prostě vysvětlete dítěti, že ta 'vitamínová voda' co chutná jak osolená je pro něj dobrá a musí to pít, nakonec - díky bohu - jsem je přemluvila  na smíchání to s trochou jablečeného džusu .. Potom nakonec usnul a spal víc jak dvě hodiny.. po probuzení jsem se mu snažila dát něco k jídlu, neboť jeho žaludek byl slyšet po celým baráku.. po velkém přemlouvání si dal aspoň chleba s marmeládou - samozřejmě jen kvůli té marmeládě - no a potom už se jeho stav zlepšoval.. začínal si hrát a dokonce se už i smál.. Já jsem potom uvařila výborný lasagne podle Ester receptu - děkuju ti ♥No co si budem, střevní chřipka není jen tak žádná sranda a když po 11 hodinách, se vrátila Anna domů, myslela jsem že na místě padnu .. zítra jedu na novo dalších sladkých 11 hodin a ve čtvrtek to bude dokonce 15.. vážne si ten Stockholm v pátek už zasloužím :D
.. no a teď holka doufám, že mi napíšeš znovu, protože mě je jasný že se jen procházím s kámošema a ono tak celkově je lehký starat se o nemocný dítě :)




6 komentářů:

  1. Chudě malé. Tak snad bude brzo uplně v pořádku. Abych pravdu řekla, já bych uvítala oba typy článku. I o tom co je doma, i o tom, co venku. x) Aspoň je to pestřejší než psát pořád o jednom. x)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Daysy :-) pozdravuj Maxe!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to šílený se někdy starat o dítě..natož nemocné. Nemusíš té pipině nic vysvětlovat..však ona to možná zažije, až bude mít vlastní:) Ať se Maxík uzdraví:) V.

    OdpovědětVymazat
  4. ježiiž chudinka Max, vážně si šikulka,že si to s nima takhle zvládla, já bych se asi zbláznila..držim ti palce, zysloužíš si Stockholm

    OdpovědětVymazat
  5. Chudínek malej, to tě obdivuju, já bych to nezvládla :/ nedala bys sem recept na lasagne?

    OdpovědětVymazat
  6. Chudáček... Je roztomilej
    on má ještě dudlíček, jo?? :O

    OdpovědětVymazat