14. 3. 2013



Torsdag 

ahojte ! zničená, zničená a zničená - tak bych sebe momentálně popsala :D... Max byl od rána divný a já celé dopoledne Annu přemlouvala ať ho vemem k doktorovi - a to bylo furt samé - NEE TO BUDE DOBRÝ .. no když se najednou z ničeho nic rozbrečel ale tak že to museli slyšet až do Helsingborgu, ječel a nedokázal se zastavit, měl křečet atd.. potom si teprv Anna uvědomila, že možná nemám špatný nápad _!! takže jsme jeli k doktorovi... odebrali mu krev, pichli injekci na uklidnění a jeli jsme domů .. unavený Max spal jak zabitý ! Jenže ve stejný čas Anna zjistila, že je jí dost špatně a mě už vážně šla hlava kolem .. Max nemocnej, Anna nemocná a když přišel domů Janne první co řekl - jag är sjuk (jsem nemocný) ! pak už jen následovala večeře, dloooooooouhá sprcha a hurá do postele.. Jenže teď musím ještě balit,  pak už jdu vážně spát.. no co, při nejhorším mám před sebou 6 hodin v autobuse !! vzrušující..., ale tak po takovém týdnu se mi ten víkend s A. vážně hodí .)dobrou ! + MÁM PRÁCI :D

tjeena ! jag är trött, trött och trött ! Max var hela dagen lång jättesjuk.. Så jag sade, att vi ska ta honom till läkare, men Anna ville inte !! hon sade - NEEJ HAN BLIR BRA SNART ! .. ja ja ja, men sedan började Max gråta, gråta och gråta sååå mycket ! den var dålig ! när Anna se honnom, åkte vi till doktor i Höganäs ! ja ja, jag sade att han är jättesjuk .. När vi var hemma igen, Max var så trött, att han sovade 2timmar ! Men sedan komme Anna och sade, att hon är också sjuk.. så jag var hemma med sjuk Max, sjuk Anna och när komme Janne hem - sade han - JAG ÄR SÅ SJUK ... ojj :// sedan jag hade middag, låång dush och huraa gå sova ! Men nu måste jag packa mina saker för Stockholm och sedan jag ska gå sova !!  imorgon ska jag åka bus 6timmar - spännande !! .. HATA BUS :D ...  god natt :) + JAG HAR JOBB !! :D


mňaam !

7 komentářů:

  1. jejej chudák maxík, tak hlavně,že jste byli u doktora a bude mi líp

    OdpovědětVymazat
  2. u nás taky vsichni nemocní, a to jidlo mi teda jako mnam neprijde :D

    OdpovědětVymazat
  3. Que buena pinta!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  4. Teda vy jste tam furt nějací nemocní.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hlavně abys to od nich nechytla ještě ty :( snad bude všem brzo dobře a ty si užij víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Promiň, ale co to jsou za rodiče, když ani nepoznají, že je jejich dítěti tak zle? To musíš přijít ty a říct jím to.. jak smutné:/ a chudák Maxík:( V.

    OdpovědětVymazat