10. 3. 2013



Sunday

ráno mě vzbudila smska od Janneho, že Max celou noc zvrací - takže parádička :// já jsem se vydala s Isabelle na oběd a potom jsme jeli k nám dívat na filmy - první jsme se chtěli dívat na Lidice, ale neměli jsme normální anglické titulky takže jsme nakonec zkoukli Wild child a mamma mia :D tak jsem si zazpívala a teď už jsem měla večeři a půjdu zase spát :D od rána jsem zase s maličkým nemocným Maxem, tak ať jsem fit !:D

på morgonen vaknade mig Janne's sms, att Max är sjuk igen - neej :// sedan åkte jag till Helsingborg och hade lunch med Isabelle... efter åkte vi till mig och tittade på fimen - vi ville titta på Lidice, men vi hade inge engleska undertexter  så vi tittade på Wild child och mamma mia ! den var jätterolig :) .. nu hade jag middag och jag ska gå sova... imorgon måste jag vara med Max, så jag vill bli fit !:D

4 komentáře:

  1. každej skoro ted zvrací :D hnus. ta tortila nebo co to je vypadá mooc dobře

    OdpovědětVymazat
  2. mnam ta fotka, dostala jsem chutě :D mnaam :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už když jsem tuhle fotku viděla na instagramu, tak se mi sbíhaly sliny :D

    OdpovědětVymazat