17. 3. 2013

Stockholm, Stockholm stad i världen. Stockholm Stockholm världens stad ! 


Znovu se omlouvám, že jsem se neozvala dříve ale - o víkendu prostě nebyl čas a dneska když jsem přijela tak jsme šli s holkama ještě na zmrzku a pak doma jsem dostávala instrukce ohledně práce .. takže jsem se ke psaní dostala až teď.
Stockholm .. no co na to říct :) bylo to prostě parádní .. v šest jsem přijela, neskutečně unavená, že bych usnula hned na místě ale samozřejmě moje energie se vrátila hned potom co na mě čekal A. Šli jsme k němu, poznala jsem jeho supr úžasné rodiče a potom jsme šli nočním Stockholmem do města na véču. Venku měli všichni 'party time' a nikde jsem neviděla tolik lidí čekat na klub jak ve Stockholmu ! no když jsme se vrátili domů čekala jsem nějaký horor, ale koukali jsme na nějakou švédskou komedii, která byla vážně dobrá, takže se musím zeptat na jméno a nejvíc mě zaujalo, že jsem tomu celému rozumněla:D V sobotu po snídaňo/obědu jsme šli do města - na samé turistické místa, ať nejsem jediný turista ve Stockholmu kdo nic neviděl :D a potom jsme šli do baru s A. kámošem, který si klidně vyhrál 1000sek na automatech !!:D chápete to prostě?? on neměl drobný, tak jsem mu jako hodná kámoška dala 20sek na poslední automatovou hru a on z toho vyhrál 500sek !! tak to jsem byla uplně unešená .. pak se hrál kulečník, kde jsem radši byla jako divák, protože tohle není - bohužel - nic pro mě :D a pak jsme prošli snad milion barů a pili hodně českýho (ve švédsku hodně drahýho !) piva .. Starobrno vyšlo kolem 50sek takže 150kč za půl litr ještě k tomu bez pořádný pěny :D domů jsme se dostali ve tři ráno a když teda přišlo na dívání se na horor tak jsem stejně usnula a ráno jsem zjistila že i on usnul takže tak :D no a pak už jsme měli snídani a rychle jít na autobus ať to stihám !:D Samozřejmě je toho více, co bych mohla napsat, ale zacházet do milionů detailů tak píšu do nekonečna žejo :D takže jsem to tak shrnula v rychlosti, ať máte nějaký přehled :) no a jinak 7 hodin v buse mě skoro zabilo.. chtěla jsem spát, ale je to nepohodlné takže to moc nešlo i když jsem se pokoušela celou dobu .. mezitím jsem stihla dva hovory s mamkou a jeden s babičkou, takže teď mám zase na pár dní pauzu :D no a pak už jsem byla v HBG a šli jsme na zmrzku do Mekáče, kterou neměli tkaže na lyshake do Maxe, kde jsem rozhodla že ho stejně nechci.. no a teď jsem tak unavená, že valím spát, protože zítra vstávám 6.15 a to asi zdechnu na únavu. Takže dobrou  noc všem !




3 komentáře:

  1. Musela sis to fakt užít :-) s A. jste roztomilý pár :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to byt vázne super, urcite si ještě ted plna dojmu že všeho toho, moc vam to spolu slusi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajnový fotky:)Moc vám to sluší! A závidím zmrzku:D

    OdpovědětVymazat