9. 3. 2013

Saturday

.. opět se cítím naprosto unaveně :D ráno mě v 10 probudil dětský křik, když sem následně zjistila, že Max spadl venku a odral si chudák pusu .. Potom jsem si dala pořádnou sprchu a jela do HBG za holkama. S Isabelle jsme byly rozhodlé, že se projdem kolem příštavu a zajdem na kafé, ale Ester potřebovala do Väla, takže kafé následovalo tam - poprvé a naposled jsem měla chai latté ve Waynes ! to bylo tak nechutné kafé, jaké jsem nikdy nepila !:D no potom jsme se vydaly do obchodu a nakonec k nám.. Vzaly jsme Maxe na procházku a potom už Anna a Janne odjely a my jsme začaly vařit večeři - poprvé v životě jsem měla lasagne, které se Ester vážně povedly !! a Isabelle nám na závěr udělala výborné vafle s nutelou a jahodama .. takže víte jak přecpaně se teď cítím? :D dívali jsme se na Melodi Festivalen a já jsem se jen modlila ať to nevyhraje ten ošklivý kluk, který JAKÉ PŘEKVAPENÍ, to vyhrál :D no a teď už jen počkám až se Janne a Anna vrátí a půjdu spát !

... jag är jättetrött igen :D på morgonen vaknade jag klockan 10 och hade awesome dusch ! .. sedan åkte jag bus till Helsingborg och träffade Isabelle med Ester.. först ville jag och Isabelle gå på promenad och kaffee i espresso house på stranden, men Ester behövde något i väla, so vi åkte till väla och hade kaffee där - jag hade chai latte i Waynes coffe och det var värsta kafféé !sedan åkte vi till ica och sedan till mig :) Vi gick på promenad med Max, men det var jättekalt ! när Janne and Anna åkte till Helsignborg vi började laga mat. Ester lagade lasagne ! (jättegott !! ) och Isabell gjorde jättegott vafflor med nutella och jordgubbar.. so du vet, jag är död nu :D vi tittade på melodi festivalen :) nu måste vänta jag på Janne och Anna och sedan ska jag sova ♥  












9 komentářů:

  1. ty vafle bych si taky dala :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky tobě mám chuť na vafle (ale suchý) už jsem je děsně dlouho neměla :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty vafle s nuttelou a jahodama, mám na ně chuť...lasagne jsou užasný, měla jsem je několikrát a jsou pecka

    OdpovědětVymazat
  4. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? (; If not then let's follow via gfc, bloglovin, lookbook and facebook! Let me know, I always follow back! Stop by me soon! xx

    With love ♥.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první fotka se ti moc nepovedla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee :) tou dobrotou bych se taky rada prejedla

    OdpovědětVymazat
  7. Uuuh, strašně bych si dala ty jahodovo-nutelové wafle!!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. ááá, projela jsem skoro celý tvůj blog a všude vidím to úžasný jídlo!!!! <3

    OdpovědětVymazat