24. 3. 2013

Saturday night

.. aneb popsaní mé párty noci :D
z pátku na sobotu jsem spala u Ester, ale musela sem ráno brzy domů, protože jsem hlídala Maxe... sraz s Julií byl naplánovaný na pátou, ale jelikož Anna a Janne měli spoždění - jako obvykle - tak se všechno muselo posunout. Když jsem se konečně setkala s Julií vyrazili jsme směr Glumslöv k Ester. Ta nám uvařila pizzu, nachystali jsme se a vzhůru do Malmö na party :)) tu pořádal Alejandro na bytě jednoho kámoše, který je momentálně v Indii.. každopádně, kdyby viděl co tam dělo, tak by se asi postavil na hlavu :D (představte si byt 1+1 se 30lidma :D ).. první jsme hráli hry a pili, ale pak se to rozjelo a tančilo se pilo a pilo :D no co si budem.. po nějaké té době jsem se konečně opila a vážně jsem si to užila :D Každopádně Ester, která musela řídit, takže byla naprosto střízlivá, si ze mě bude dělat srandu nadosmrti .. !:D ale musím říct, že jsem si to neskutečně užila a zopakovala bych to okamžitě :D ráno jsme se vzbudili celkem brzo, koukali na filmy atd atd.. no a pak Julia musela jet domů, ale já zůstala s Ester. Ta musela potom vyzvednou 'její rodinu' na letišti, takže mě cestou hodila do Helsingborgu. Já už jen čekala na svůj autobus, ale nějak se mi nechtělo domů.. takže jsem si dala sluchátka a šla se projít kolem pláže, dala si kafe a koukala na západ slunce - to totiž nejde ani popsat jak nádherně vypadá západ sluncem nad mořem ♥ no a pak jsem už vyrazila domů, dala sprchu a do postele :D teď se podívám na Pitch Perfect (kdo to neviděl tak doporučuju !!:D ) a půjdu spát, neboť zítra beru Maxe do školky a to zase musím vstávat brzo .. :D

já s Julií, španělská fotka, sweet brown party, společná fotka - nejsme tam ani zdaleka všichni :D



3 komentáře:

  1. pěkně sis zapařila teda :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy ti tak zavidím kolik nových zajimavých lidí můžeš potkat, máš to skvěle!

    OdpovědětVymazat