28. 3. 2013



Påsk / Velikonoce

.. Švédsko začíná šílet velikonoční náladou :D na každém rohu visí barevné peříčka, ale svým způsobem se mi to hrozně líbí :D a co mě překvapuje NIKDO TO TADY NEUKRADNE :D .. to by se v ČR nemohlo stát :D .. a jak to chodí na Velikonoce tady? .. jsou to dny, kdy je celá rodina pohromadě, mají hodně večeří a obědů, hodně se jí kokina, vajíčka a ryby (nic novýho :D ) kluci tu nechodí mlátit holky, ale každé dítě dokonce i dospělí si navzájem dávají vajíčka plněná sladkostmi (je to taková jakoby krabice ve tvaru vajíčka  a ve vnitřku jsou nasypané bonbóny a čokolády ♥ ) .. od zítra je všude zavřeno až do úterka, tak aspoň ušetřím :D .. no a jak prožiju Velikonoce já? .. zítra ráno mám velikonoční snídani s rodinou a zbytek strávím s kámošema :) a po Velikonocích už mě čekají pouze dny se zdravým jídlem bez sladkostí :) :D

5 komentářů:

  1. užij si Švédské Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musíš pořád buzerovat ČR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to není buzerování ale čistá pravda:) každý ví, že by to někdo ukradl, zničil atd ;)

      Vymazat