8. 3. 2013



Party, party !

je tu pátek a my jsme se rozhodli, že dneska zavítáme do víru nočního Helsingborgu :D .. předtím ale zajdeme něco popít k Isabelle a hurá do města :) Den mi utekl celkem rychle..a až na to ranní vstávání to bylo fajn :) měla jsem svoje klasické páteční chai latté s Isabelle, Sergio mi konečně nabarvil vlasy, vyzvedla sem Maxe ze školky a teď už jen chystání na večer :)užijte si víkend !!  A PROSÍM KDYBYSTE VĚDĚLI O NĚKOM KDO CHCE BÝT AUPAIR AŤ SE MI OZVE: lenkazbrankova@seznam.cz

fredaaaaag är här ! så ikväll ska vi gå till Helsingborg och ha party kväll :)) först ska vi gå till Isabelle och dricka lite och sedan till stad :) Idag mår jag bra .. men jag måste vakna klockan half7 - neej !! hata den ! Sedan hade jag min fredag's chai latté med Isabelle, Sergio gjorde min hår blond igen och sedan åkte jag till dagis för Max :) och nu, ska jag vänta på min bus !:) ha en bra kväll :)) 

8 komentářů:

  1. užijte si párty a jsi kočka Leni:-*

    OdpovědětVymazat
  2. tak tak, užij si vír nočního HGB :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta halenka je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuju bílé trička s krajkou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja bych chtela byt aupair, ale jsem na to jeste moc mala:D:/ ttakze ti nepomuzu:/ jinak to tricko je krasne!! mas ho z nejakeho obchodu co je i v CR jako je treba HM?:D jinak s party bych si tez dala rict:D

    OdpovědětVymazat