20. 3. 2013

Onsdag / Wednesday / Středa

ahojte ! ráno mě už v 6 ráno vzbudil křik Maxe, který si nedal pokoj až do doby než odjel do školy, to jsem však já už vstávala do školy, takže mi to stejně nepomohlo :D .. ve škole to byla nuda, jako obvykle ovšem .. prostě pro mě je lepší s někým mluvit švédsky, beztak se to tak naučím rychleji :) po škole jsme šli s Ester, Julií a Isabelle na kafé a potom už jsem jela s Ester k ní domů, pomoct jí s uklízením. (Dneska jsem poprvé měla den volna a stejně jsem uklízela :D ) když jsem se dostala zpět domů tak jsem začala vařit, jedno z mých vážně oblíbených jídel tady :) (tortily plněné salsou, sýrem a žampiony + mrkvový krém = vím, že to nezní lákavě, ale je to dokonalé ♥ ) no teď už napjatě čekám až se mi stáhnou PLL, dám si k tomu čokošku a budu hltat každé slovo co řeknou :D

tjena ! på morgonen vaknade jag klockan sex, darför att Max skrikande till klockan 8 och sedan åkte jag till Helsingborg till skolan. Den var jättetråkig i skolan. Jag tror att, det är bättre prata mer på svenska än gå till skolan ! Efter hade jag, Ester, Julia och Isabelle kaffe och kaka i Helsignborg och sedan åkte jag tåg med Ester till Glumslöv och hjälpte henne med städning. (Idag var jag fri ! första gången :D ) när kommer jag hem,  började jag laga mat - min favorit :) (tortilas med salsa, ost och svamp + morot soppa = jag vet, du tycker att de är dålig, men neej ! de är jättegott ♥) så, nu ska jag titta på senast pretty little liars, äta choklad och blir glad :D 


2 komentáře:

  1. ježiš ten Maxík je sladký! :-)
    užij si PLL, tenhle díl je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ne že bych ti nezáviděla, že žiješ v zahraničí! To je jeden z mých snů ;)

    OdpovědětVymazat