11. 3. 2013



Monday


Chudáček nemocný Max prospal celý den .. já jsem už v 1 skončila, tkaže jsem šla se Sergiem na kafé a projít obchody kolem města :) potřebovala jsem jít ven, protože se taky necítím zrovna nejlíp a doufam, ze to nechytnu od Maxe, jelikož v pátek jedu do Stockholmu .. Anna vaří dobrou večeři, tak už se těším. Pak mě čeká film a spánek, protože zítra jsem s malým nemocným od rána až do večera ..:)

Min sjuk Max har sovit hela dagen lång ! .. klockan ett åkte jag till Helsingborg och gick med Sergio för kaffee och sedan på promenad i stad :) jag behövde gå ut, darför jag tror jag blir sjuk också, men jag kan inte blir sjuk :/ darför jag ska åka till Stockholm på fredag ! .. ikväll laga Anna gott middag och jag är jättehungry :D Sedan vill jag titta på film och gå sova, darför jag blir med Max hela dagen lång imorgon .. :)


3 komentáře:

  1. ty tvoje kafíčka mi dělaji vážně chutě

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se hezky uzdravujte. A pište delší články. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. přesně, děláš nám chutě ! mnam, dala bych si

    OdpovědětVymazat