30. 3. 2013

Lördag / Saturday / Sobota

dobré poledne ! včera jsem neměla čas na napsání článku, tak vám to shrnu v rychlosti.. ráno jsme si domluvili 'rodinnou' velikonoční snídani, ale Janne sbalil Maxe a jeli pryč - zapomněl :D takže jsme měli spíš takovou dámskou snídani s Annou, ale parádně jsme si pokecali a bylo to příjemné dopoledne :) poté jsme jela k Ester a nakonec jsme spolu jeli k Sergiovi hrát xbox :D domů jsem se dostala v jednu ráno absolutně unavená, takže jsem zalehla a spala.. Max však nemá rád, když někdo dlouho spí, ale dneska byl tak hodný, že mě nechal spát až do 8 !:D .. potom následovala ta rodinná snídaně, která měla být včera a já jsem dostala svoje vlastní velikonoční vajíčko plné sladkostí :D ♥ po snídani Janne a Anna odjeli někam na oběd a já jsem s Maxem až do 4. Pak se musím rychle sbalit, je to HBG pro jízdenky a hurá k Sergiovi na večeři :D dneska máme společnou pravou švédskou velikonoční večeři - takže masový koule, ryby, vajíčka atd :D Každopádně užijte si víkend, určitě se už všechny holky těšíte, až vás někdo v pondělí přijde zbít :D




3 komentáře:

  1. Naštěstí se v Praze Velikonoce tolik neslaví, takže můj zadek bude ušetřený (doufám) :D
    S těmi rybami bych asi měla problém, ostatní by mi nějak nevadilo :-))

    OdpovědětVymazat
  2. K nám přijdou jen malé děcka a ty teda ráda přenechám mamce :-D

    OdpovědětVymazat