5. 3. 2013



Hello spring !

jaro už je tu, třikrát hurá :D nebo alespoň tady to tak vypadá :) jak se ráno probudím do slunka tak mám hned lepší náladu. Zítra do školy beru jarní bundu no nemůžu se dočkat :D Každej den chodím ze školky pěšky i když to zabere skoro hodinu cesty, ale když v takovým počasí je škoda sedět v buse :))
Anna mě dneska rozesmála - ráno mi napsala vzkaz, že dneska vaří ona. Večer přišla domů a říká - tak jsem koupila grilované kuře na večeři :D .. tak to gratuluju za dobrý kuchařský výkon Anno !!:D  .. zítra zase do školy, ani nevíte, jak moc se mi nechce :D

vår är här ! hura, hura hura ! :D när vaknade jag på morgonen jag är alltid glad när jag ser solen ! Imorgon kan jag ta min vår jacka, haha !! Varje dag gå jag på promenade från dagis med Max. Den är rolig och Max är glad när han är ute. 
Idag, på morgonen Anna sade - jag ska laga mat ikväll ! och när hon kom hem, hon sade - oooh jag köpte grillad kyckling för middag :D ... grattis Anna - du har lagat bra mat idag !:D ... och imorgon har jag skolan igen :/ jag vill inte gå där !!!:D

3 komentáře:

  1. taky mě to sluníčko strašně těší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chodim v jarní bundě už týden. :D Konečně je krásně. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. S radostí bych si to s tebou vyměnila a klidně šla do školy a ne bejt zalezlá jak debil doma - O PRÁZDNINÁCH!!!:D:/ od koho máš kytičky Leni?:D

    OdpovědětVymazat