1. 3. 2013







Happy friday ! :)

aneb, dneska je super den :) .. plus - omlouvam se za psani bez hacku a carek, ale pisu na Ester pocitaci a nez bych psala vsechno s hackama tak mi to zabere cely den - nehlede na to ze uz tak se mi to plete a mazu kazde druhe slovo protoze misto acka mam cisla :D  rano jsem sice vstavala brzo, ale to dokonale pocasi mi naprosto zvedlo naladu :) ve skole mi to rychle uteklo a DOKONCE  me to tam dnes i bavilo :D hned po skole jsme zasli na kafe, projit se a pak uz nakupovat na dnesni goodbye party pro Katharine - jede totiz zpatky domu .. Ted jsem u Ester, dali jsme si ten nejlepsi obed, ktery jsme nasledne pokazili sladkou semlou, ale tak viikend ... :D predchvili jsme udelali asi tri dezerty a haaadejte co se stalo?? Ester na me vystrikla pulku slehacky, takze ja sem byla od hlavy az k pate bila a ona se valela na zemi smichem - diiky Ester :D .. no a ted uz jen pojedeme k Sergiovi a ja se ozvu zase zitra :)

hej hej :) idag är super dag :) .. pa morgonen vaknade jag klockan half 8, men jag var jätteglad, darför att det var jättevackert väder idag :) hmm den var bra i skolan idag ocksa sa jag hade en bra morgonen :) efter skolan gick jag, Ester och Sergio för kaffee och sedan till ICA - vi köpte jättemycket mat !!! Nu är jag i Ester´s hus och vi hade bäste lunch .. men seda vi hade semla sa - inte diet :/:D men den är fredag so vi kaaan !!! nu bakade vi tre desert och jag hade grädde pa mig, darför att Ester är sa stupid !:D (sorry Ester:D ) men hon tror att det var jättekul .. (nej det var inte! ) nu vi ska aka till Raa till Sergio och ha en bra kväll :)

http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/7c79b7b6825d11e2b20722000a1f97fa_7.jpg



4 komentáře:

  1. jahudky mi připomněli jak se těšim na léto

    OdpovědětVymazat
  2. looks like a great friday with lots of fun. hope you have enjoyed it :>
    check out my blog, if you want to!!
    wish u a nice sunday.

    www.rot-schopf.com

    OdpovědětVymazat