19. 3. 2013

Good morning !

dobré ráno všem :) včera jsem se přestěhovala z mého malého baráčku do velikého .. jedné plus co na tom je, že mám fakt dobrou velikou postel :D jinak je to hrozný, protože takhle se slyšíme navzájem a nevím jak budou o víkendu nadšení až přijdu ve 4 ráno domů a jak budu nadšená já až v 7 uslyším křik Maxe :D
Každopádně dneska mě čeká vybalování (znovu !) a modlení až nezačne ta sněhová katasrofa o které Anna pořád mluví :/ JÁ TADY CHCI UŽ JARO ! .. no a až mi to jaro začne, tak vyhodím víc než půlku hadrů a botů - protože teď jsem tu nastěhovaná asi ve 20igelitkách a kufr nešel zavřít :D no škoda mluvit..
Dneska vyzvednu Maxe a budu s ním jen dvě hodiny - poprvé v životě co mi Anna řekla, že chce být se svým synem :-O tak ať si ho užije !!:)) já doufejme pojedu do města, ať se tady nenudím :) tak si užijte den !:)


3 komentáře:

  1. ty bláho, tak ty máš solidně věciček, asi až pojedeš znovu domu tak to bude zajímavé vid ;-) Uživej si nové bydlení

    OdpovědětVymazat
  2. proc ses stehovala? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Stěhování??? Tak to přeju pěvné nervy. Na jaro už se taky moc těším. Už aby ta zima táhla k čertu.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a já bych tě na ni moc ráda pozvala. Potěší mě,když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat