15. 3. 2013

Friday !

konečně je tu pátek a s tím i má cesta do Stockholmu :D ❤ ráno jsem se vzbudila dříve než jsem musela, neboť jsem si celou noc připomínala, co ještě nesmím zapomenout :D nakonec sem zapomněla gumičky do vlasů - bez kterých věřte nebo ne ! se už prostě neobejdu :D (normálně mám u sebe pokaždé dvě na ruce a já blbec si je sundám ! ) no každopádně žehlení vlasů bylo k ničemu, neboť byla mlha a moje vlasy se prostě rozhodly jí podlehnout ..:/ v půl 10jsem byla v Hbg a dala si kávu s Ester, která šla do školy - chudinka :D no a potom už jen zařídit pár blbostí a hurá na bus do Sthlm - kde právě teď sedím a ješte dalších 5hodin budu :D ale tak, stojí mi to za to :) vzala jsem si knížku pro případ, že bych neměla kde nabíz telefon, ale tenhle vymakaný bus má elektriku, tak aspoň nebudu bez písniček, protože koukat ven je ztráta času - všude samej les :D  .. předpokládám, že se dnes ještě ozvu :) zatím se mějte ! :) 




4 komentáře: