17. 2. 2013

Weekend

omlouvám se, že jsem nenapsala dřív :D ale nebyl prostě čas.. ptáte se kdo je A. je to můj švédský kamarád ze Stockholmu a spal proto, že cesta sem trvala 12 hodin v autobuse :D - chudaak :D no každopádně díky jeho spánku jsme zmeškali okolo pěti autobusů, ale nechtěla jsem ho prostě budit !!!:D Potom jsme jeli do HBG za ostatníma. Sergio ukazoval ostatním HBG a vždycky když jsem mu volala tak mi řekl 'jojo počkáme na vás' A MYSLÍTE ŽE POČKALI? :D takže to bylo celkem o nervy :D poté jsme se všichni vydali k němu na večeři a popít.. zpět do města jsme se dostali až okolo jedné, tak jsme s A. jeli rovnou domů.. je to první a poslední člověk, co mě kdy přemluvil na horor o duchách :D ale přežila jsem a věřte mi nebo ne, němu to udělalo radost :D .. spát jsme šli v půl7 ráno.. to díky teda !:D dneska jsem snídani měla ve čtyři odpoledne takže to mám trošku všechno posunutý :D taky už jsem stihla volat s mámou a s Aduš a potom jsme s A. jeli na večeři do HBG a koupit jeho jízdenku do Sthlm. Teď koukáme na film a já jsem si konečně našla čas na to abych to všechno popsala :D zítra vstáváme kdoví kdy, protože A. jede už v 11 ráno domů .. no a pak už jen uklidím a půjdu na kafé s ostatníma :) 








7 komentářů:

  1. jestli to na 1. fotce je A. tak je to hezkej kluk :-D :-)
    a vypadá to, že jste si to užili :-) já se na horory koukám zásadně z mojí nejlepší kámoškou, je to taková naše tradice :-D, že se vždycky když jsme u jedné doma koukáme na horory, ale sama bych se na něj niiikdy nepodívala :-D nebo s mamkou, protože ta horory miluje a to by byl nějaký masakr, takže radši taky ne :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jen 12 hodin? :D Já jednou jela 34 O.o :D to byl teprve děs ! :) jinak snad jste si to užili ^^

    OdpovědětVymazat
  3. On vypada jak kevin ze sam doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to teď chtěla napsat, hodně mi ho připomíná :D

      Vymazat
  4. Já zažila 25 hodin v autobuse a to jsem pak ani nemohla jít spát, ale musela jsem celý den chodit po Londýně. Takový teror :D jinak je super, že si to tam tak užíváš :) na jak dlouho tam vůbec ještě plánuješ být?

    OdpovědětVymazat
  5. mě taky hrozně připomínal nějakýho herce a už jsem na to přišla xD ne Kevina ze Sám doma, ale Scotta z Lemonade Mouth xD
    http://www.supermusic.sk/obrazky/2583606_naomi-scott-lemonade-mouth-panel-05.jpg

    OdpovědětVymazat