19. 2. 2013



Tisdag  - Tuesday - Úterý

ahojte všichni ! ono je teprve úterý??? hrozně se to táhne nebo se mi to zdá? .. já si ráno plánovala jak si stáhnu pretty little liars a ono nic :D no, tak se podívám na nějaký jiný film :)
Dneska jsem byla s Isabelle v HBG na večeři.. měli jsme ty nejdokonalejší těstoviny s kuřecími kousky, žampiony a kari omáčkou ♥ přísahám, že bych se toho mohla ujíst :D Po véči jsem měla nehoráznou chuť na kafé, ale bohužel - Espresso House už bylo zavřený takže jsme s Isabelle počkaly každá na svůj bus a jely jsme domů. Zítra se můžu prospat, neboť začínám až v půl3 .. DOKONALÉ :D

Tjeeena !! idag är bara tisdag??? neej :( den var en long dag :/ morgon var jag glad, därför att tror jag att pretty little liars är idag, men dom blir på onsdag :/ så jag ska titta på titanic :D:)
Idag var jag med Isabelle i Helsingborg. Vi hade jättegod middag. (pasta med kyckling, svamp och currysås ♥ jag svär - den var bäst !!! efter middag ville jag kaffe, men Espresso house var stängd :/ så jag och Isabelle  väntade på bus :) Imorgon kan jag sova, därför att jag ska börja klockan halv 3 !!! AWESOME :D

2 komentáře:

  1. testoviny moc nemusím takže me to ani nejak neláká a máš dobrou pracovní dobu no :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, taková dobrota, děláš mi chutě:D:( Tohle jídlo miluju!!:)

    OdpovědětVymazat