12. 2. 2013

Tisdag - Tuesday - Úterý

ahojte ! ráno jsem psala že je semla dag a hááááádejte co :D Janne koupil semle :D ♥ tak mi udělal radost, jelikož toho byl plný facebook celý den a měla sem na to fakt chuť :D taky jsem se konečně dostala k domácímu úkolu a jdu ve švédštině napsat text na téma 'nejlepší kámoška' (tak snad se ségra bude dobře popisovat :D )aaa od zejtra jsem sama :)) Anna, Janne a Max jedou pěkně do Sthlm a dokonce tu mám i auto :D hurááá konečně se projedu :D no a pokud to vše půjde podle plánu ve čtvrtek nebo v pátek přijede A. :) a k tomu v pátek je street party v HBG :D huraaaa :D 

+jelikož mám doménu blogu .se přemýšlím o znovu psaní ve švédštině a k tomu Isabelle si to chce číst a mě to jedině prospěje tak jen pro zajímavost s tím počítejte do budoucna :D


6 komentářů:

  1. Určitě je dobré psát i v jazyku, který se učíš. Hned ti to pujde líp, když si osvojíš i psaní takhle ve volném čase. x)

    OdpovědětVymazat
  2. ty se znáš s Isabelle?:O jinak jeste jedna fotka toho a asi si pro to do toho Švédska dojedu:D Je to tak dobrý, jak to vypadá?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahahahaha Isabelle o které já píšu je z německa :D

      Vymazat
  3. no doufám že ti chutnalo ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow. Jseš tady s námi?.. Pecka :D!

    OdpovědětVymazat
  5. určitě piš zase ve švedštině, procvičíš si to

    OdpovědětVymazat