17. 2. 2013

Söndag - Sunday - Neděle

'dobré ráno' .. aneb jdu spát v půl4 a vstávám v 8 :D ajééééje:D a to ještě jsme s A. skoro zaspali. Museli jsme stihnout autobus do HBG, aby on stihl svůj autobus domů. Někdy mám fakt radost, že moje autobusová zastávka je tak blízko :D když jsme přijeli do HBG dali jsme si snídani a pak už A. musel na autobus. Já to teď dám doma dopořádku a pojedu na Sergiem a ostatníma zjistit, jak si užili víkend :D no a potom jdu okamžitě spát, neboť jsem neskutečně unavená !

roztomilouš :D 

8 komentářů:

  1. řekla bych, že to nebude dlouho trvat a vy dva spolu budete chodit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych to samý :D

      Vymazat
    2. ale slušelo by vám to spolu :-))

      Vymazat
  2. Haha taky mám zastávku kousek :D a jsem za to ráda! Každý den si posunuju budík :D a pak nestíhám :D Jinak vám to spolu hrozně sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud ho vůbec znáš? Taky dělá nějakou práci ve Švédsku? x)

    OdpovědětVymazat
  4. Seklo by vám to, holky maj pravdu! :D

    OdpovědětVymazat