11. 2. 2013

Måndag - Monday - Pondělí

 Ahoj všichni ! konečně zase ležím ve své posteli.. ráno jsem vedla Maxe do školky  a potom jsem měla čas až do půl3, tak sem se rozhodla jít znovu spát :D Jenže mi najednou všichni psali a nemohla sem ani pořádně spát :D potom jsem šla zase pro Maxe, uklidila barák a začala s vařením - tentokrát klasika český guláš :D, který já zrovna teda nejím ale jim chutnal, takže co víc si přát :D a jinak nevím co to mám dneska za den, ale ráno mě odraly boty které mám už dlouhou dobu a nosím je uplně v pohodě - obě paty krvavé :D ve školce se mi zarylo železo do ruky, takže krvy jak z vola :D a při vaření sem se řízla - joo dneska se mi dařilo :D
Zítra si konečně můžu pospat, takže to teď vidím na upíry, nějaký film a facebook :)) 

dobré ráno ! aneb tak mi to sluší v 6.00 :D

2 komentáře:

  1. Ty jo, ty snad s tou naší českou stravou odnaučíč ty Švédy izdravě jíst. :D

    OdpovědětVymazat
  2. na to, že je to v 6 ráno, vypadáš boží :-)

    OdpovědětVymazat