18. 2. 2013

I miss... 


moje 'dlouhé' vlasy :((( :D 


10 komentářů:

  1. vzdyt ono to anroste a ty kratky ti sluší vic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi chybí moje dlouhé vlasy..:/ Ale aspoň je mám o hodně zdravější a rostou :) a tyhle krátké ti sluší a taky ti dorostou :))

    OdpovědětVymazat
  3. takle ti to slušelo víc,ale i teď to není špatný:))

    OdpovědětVymazat
  4. mě se na tobě líbí víc ty krátké, ale ten pocit co máš ty, moc dobře znám :-D :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně se mi nelíbí jak špulíš tu pusu, hrozně neřprirozené. Působí to puberťácky a neinteligentně (i když taková třeba nejsi). No, je to tvá věc. Ber to jen jako názor. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí na tobě víc ty krátké vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty krátké ti sluší víc, jsi jako Hanna z PLL, měla vlasy tak nějak jako ty a pak jak se ostříhala uplně na mikádo, ji to sluší víc.

    OdpovědětVymazat